تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
plusresetminus
حزب الله: مدال آور نقره ایران در تورنمنت بوکس مجارستان، درباره نحوه ناپدید شدن بوکسور تیم ملی در فرودگاه شهر "ویَن" کشور اتریش توضیح داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۲۹۶
ماجرای فرار عجیب ملی‌پوش بوکس در فرودگاه وین!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ظهر روز جمعه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ خبری مبنی بر ناپدید شدن ملی‌پوش بوکس از کاروان تیم ملی در فرودگاه شهر ویَن کشور اتریش منتشر شد. پس از این اتفاق با مصاحبه‌هایی که مبین کَهرازه با چندی از رسانه‌های خارجی انجام داد، خبر اقدام او برای پناهنده شدن تأیید شد.
 
داستان از این قرار بوده که پس از رسیدن تیم ملی بوکس به فرودگاه شهر وین اتریش، قرار بود ملی‌پوشان شب را در مکانی در این شهر استراحت کنند تا چند ساعت بعد با پروازی دیگر عازم بوداپست شوند. اردلان سرپرست تیم پاسپورتها را در اختیار بوکسورها می‌گذارد تا از گیت کنترل گذرنامه عبور کنند و پس از مهر خوردن، پاسپورتها را جمع آوری کند. پس از عبور از گیت و زمانی که ملی‌پوشان در حال جمع شدن بودند، مبین کَهرازه می‌گوید که قصد دارد از سرویس بهداشتی استفاده کند اما بعد از حدود نیم ساعت، خبری از او نمی‌شود و بوکسورها تصمیم می‌گیرند که فرودگاه و محوطه اطراف را بگردند اما جستجوی آنها به نتیجه نرسیده است و ظاهراً پاسپورت او را در سرویس بهداشتی پیدا می‌کنند اما دیگر آن بوکسور را پیدا نمی‌کنند. حتی اکبر احدی مربی تیم ملی چند ساعت در وین می‌ماند تا شاید او را پیدا کنند اما پس از جستجوی ناموفق، احدی با پروازی دیگر به تیم ملی در بوداپست ملحق می‌شود.
 
مسلم مقصودی هم تیمی کَهرازه در گفت و گو با ایسنا، درباره ناپدید شدن این ملی‌پوش بوکس در فرودگاه شهر ویَن نیز گفت: ما اصلاً متوجه نشدیم چه زمانی ناپدید شد.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا مبین کَهرازه در فرودگاه ویَن به همراه تیم ملی منتظر اعزام به مجارستان بود؟ توضیح داد: پس از اینکه هواپیمای تیم ملی در فرودگاه وین اتریش نشست، می‌خواستیم مدت کوتاهی را در شهر استراحت کنیم تا به "بوداپست اعزام شویم که او در فرودگاه برای استفاده از سرویس بهداشتی رفت و دیگر او را ندیدیم.
 
مقصودی همچنین درباره کسب مدال نقره خود در تورنمنت بین‌المللی مجارستان توضیح داد: تورنمنتی که ما در آن شرکت کردیم سطح خوبی داشت و از تورنمنت‌های کلاس A بوکس بود. تقریباً از همه قاره‌ها بوکسورهای خوبی آمده بودند که سطح مسابقات را بالا می‌برد. در مرحله اول حریفی از مجارستان را بردم و در بازی دوم حریفی از مولداوی را شکست دادم اما، در حالی که عملکردم در مبارزه سوم بهتر از دو مسابقه اولم بود حریف لهستانی را پیروز رینگ اعلام کردند که دلیل این موضوع را متوجه نمی‌شوم.
مسلم مقصودی، نایب قهرمان تورنمنت مجارستان
 
او افزود: درست است که نخستین حضور بین‌المللی‌ام را تجربه می‌کردم اما برای مدال طلا رفته بودم، با این حال خوشحالم که توانستم نخستین مدال نقره خود در عرصه بین‌المللی را کسب کنم. کادر فنی و خصوصاً اکبر احدی از عملکردم راضی بود که به همین دلیل گفتند حالا بر روی مدال طلای آسیایی من حساب باز کرده‌اند.
 
دارنده مدال نقره تورنمنت بوکس مجارستان، در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی چابهار نیز توضیح داد: این رقابت‌ها قطعاً می‌تواند به تیم ملی و بوکسورهای ایران کمک کند تا با مبارزه مقابل بوکسورهای کشورهای مختلف آمادگی خوبی را از نظر فکری و ذهنی به دست آورند. از فدراسیون بوکس و رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که برای تیم ملی زحمات زیادی کشیدند. ویزای ما را برای اعزام به این مسابقات نمی‌دادند و من شاهدم که آقای ثوری تا ساعت ۱۱ شب در فدراسیون پیگیر کارهای ما بود.
 
مقصودی در پایان ضمن تشکر از حسین ثوری و عوامل فدراسیون بوکس گفت: امیدوارم بتوانم در مسابقات پیش رو به مدال طلا برسم و پس از آن برای مهم‌ترین هدف که کسب سهمیه المپیک است تلاش کنم. همه تلاشم را می‌کنم تا نخستین مدال بوکس ایران در جهان و المپیک را کسب کنم تا زحمات این عزیزان را جبران کنم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین