تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
plusresetminus
حزب الله : علی سرابی که به تازگی اجرای نمایش «آن‌سوی آینه» را به پایان رسانده، از همراهی نکردن مدیران فرهنگی شهرستان‌ها با اجرای نمایش‌های مجوز گرفته از تهران گله کرد.
۰
کد مطلب : ۱۶۸۹۵۸
ایرادتراشی‌ در شهرستان‌ها برای اجرای برخی تئاترها

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،این بازیگر و کارگردان تئاتر بیان کرد: نمایش «آن سوی آینه» که از زمستان سال گذشته در دو نوبت و با وقفه‌ای دو ماهه به صحنه رفته بود با 20 هزار تماشاگر به کار خود پایان داده است.
 
او گفت: عوامل اجرایی این نمایش از این پس برای تور کانادا و اروپا آماده خواهند شد.
 
سرابی در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای اجرای «آن سوی‌ آینه» در شهرهای دیگر ایران هم دارد؟ بیان کرد: نمی‌دانم اداره ارشاد در شهرستان‌ها چرا برخلاف ارشاد تهران عمل می‌کند و نمایش‌هایی که از تهران مجوز گرفته‌اند را می‌بینند و بعد ایرادتراشی‌های زیاد می‌کنند؟ بارها پیش آمده که تماشاگران شهرستانی گله کرده‌اند که چرا در شهرهای آن‌ها، کاری اجرا نمی‌کنیم و من فقط به مراکز تصمیم‌گیرنده آن شهرها ارجاع می‌دهم.  
 
او افزود: نکته جالب توجه این است که همه براساس یک قانون عمل می‌کنیم ولی آنجا سخت‌گیری‌های شخصی و گروهی وجود دارد و برخی سازمان‌ها و نهادها ایرادتراشی‌های عجیب دارند. با این حال ممکن است «آن سوی آینه» را در شهرهای دیگری هم بتوانیم به صحنه ببریم.
 
ریما رامین‌فر، مارال بنی‌آدم، علی سرابی و پژمان جمشیدی بازیگران این نمایش بودند که 28 اردیبهشت‌ماه اجرایشان را به پایان رساندند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین