تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
plusresetminus
حزب الله: محمد کدخدایی بازیگر مجموعه خاطره‌ساز «درس شیرین ریاضی» به خاطرات خود در همکاری با حسین محب‌اهری در این برنامه کودک قدیمی اشاره کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۱۵۴
خاطرات «مبصر چهار ساله» با حسین محب‌اهری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد کدخدایی بازیگر نقش مبصر چهارساله در برنامه «درس شیرین ریاضی» درباره درگذشت حسین محب‌اهری بازیگر پیشکسوت و با یادی از نقش‌هایی که با یکدیگر ایفا کرده‌اند گفت: ما حدود ۳۰ سال پیش این برنامه را پی‌ریزی کردیم که ظاهرش برنامه ساده‌ای بود اما مرارت‌های زیادی برای تولید آن متحمل شدیم و حالا متاسفم که آقای محب‌اهری از دنیا رفت.
 
وی با اشاره به فضای سخت تولید این برنامه اظهار کرد: این برنامه بعد از جنگ روی آنتن رفت و در آن فضا من و آقای محب‌اهری تلاش کردیم تا برنامه به تولید برسد. بازخوردهای بسیار خوبی هم داشت و مردم هر جا ما را می دیدند واکنش های بسیار مثبتی نشان می دادند.
 
وی با اشاره به همکاری و خاطره‌های خود با محب اهری اظهار کرد: ما همکاری‌های زیادی با هم داشتیم که «مبصر چهار ساله» از خاطره‌انگیزترین آن‌هاست و قبل از آن نیز چندین تله‌تئاتر و کار دیگر با هم داشتیم که از جمله آن‌ها می‌توان به «ماجراهای رونالدو و مادرش» اشاره کرد. این اثر هم کار خاطره‌انگیزی بود و حسین پناهی کارگردانی آن را بر عهده داشت.
 
کدخدایی با اشاره به جذابیت‌های «مبصر چهارساله» و همکاری‌های خاطره‌انگیزش با محب اهری عنوان کرد: خدا را شکر این کار در زمانی که پخش شد شاخص شد که اول به دلیل لطف خداوند است و دوم زجرهایی است که ما تحمل کرده‌ایم.  
 
وی اضافه کرد: من و محب‌اهری در آن برنامه اجراهای بداهه هم داشتیم و خاطرم هست که از متن و ایده‌ای که می‌نوشتم بسیار تعریف می‌کرد.
 
کدخدایی در پایان درباره تعامل و همکاری دو نفره خود و محب‌اهری در برنامه گفت: محب اهری در نقش یک معلم به خوبی ظاهر شد و پاس‌های خیلی خوبی هم به من می‌رساند تا بتوانم به نوعی گل کنم و همه این‌ها باعث شد خاطرات بسیاری با هم رقم بزنیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین