تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
plusresetminus
حزب الله : سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از شناسنامه دار شدن تمامی تجهیزات گران قیمت مرکز کنترل ترافیک در شهر خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۰۵۶
تجهیزات مرکز کنترل ترافیک کرج شناسنامه دار شدند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد حاجی جعفری در توضیح این مطلب گفت: یکی از پارامترهای اساسی در مدیریت مرکز کنترل ترافیک بروز رسانی و تعمیر و نگهداری تجهیزات این مرکز در سطح شهر بوده که با برنامه ریزی صورت گرفته بصورت دوره ای و هفته ای از سوی تیم تعمیر و نگهداری این مرکز بازدیدهای لازم برای رسیدگی به وضعیت تجهیزات صورت خواهد گرفت.
 
حاجی جعفری افزود: برای تسهیل در این امر، کلیه تجهیزات و اقلام الکترونیکی و هوشمند شهر دارای شناسنامه شده و تمامی اطلاعات مربوط به هر ایستگاه در آن ثبت و ضبط می شود.
 
سرپرست مرکز کنترل ترافیک در ادامه گفت: برای اینکه شناسنامه ها بصورت آنلاین وضعیت هر سیستم را به تیم تعمیر و نگهداری نمایش دهد نرم افزاری برای این منظور تنظیم و راه اندازی شده است. کلیه اطلاعات ثبتی در این نرم افزار قرار داده می شود و گزارشات مدیریتی از وضعیت سیستم ها و تجهیزات از آن استخراج خواهد شد.
 
وی از اجرای برنامه های مدیریتی مطلوبی که برای نگهداری و بررسی بازدهی سیستم ها مفید خواهد بود خبر داد که با این برنامه ها عملکرد و بازدهی تجهیزات خریداری شده نیز در حین بهره برداری مورد ارزیابی قرار می گیرند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین