تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
plusresetminus
حزب الله : صبح امروز پیکرهای جانباختگان سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور دانش‌آموزی نظرآباد با حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نظرآباد تشییع شد.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۵۵۴
پیکرهای جانباختگان سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور دانش‌آموزی نظرآبادی تشییع شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیکرهای دانش‌آموزان جانباخته نظرآبادی در سانحه تصادف اتوبوس راهیان نور در استان خوزستان تشییع شد. این مراسم صبح امروز با حضور مردم نظرآباد و خانواده جانباختگان این سانحه برگزار شد.
 
در این مراسم جمعی از مسئولان کشوری و استانی از جمله سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و هشتگرد در مجلس، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و امام جمعه شهرستان نظرآباد حضور داشتند.
 
به گزارش تسنیم، 21 آذرماه سال جاری اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر شهرستان نظرآباد که به سمت مناطق جنگی جنوب کشور در راه بود در محور سوسنگرد بر اثر تصادف دچار سانحه شد که متاسفانه سبب کشته شدن 2 نفر از دانش‌آموزان و یک نفر مربی و یک نفر راوی بازنشسته شد.
 
بر اساس اطلاعات واصله این سانحه بر اثر انحراف به چپ ‌یک خودروی تویوتا وانت و برخورد با اتوبوس حامل دانش‌آموزان اعزامی استان البرز به راهیان نور به وقوع پیوست که در این بین راننده خودروی تویوتا هم فوت شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین