تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
plusresetminus
حزب الله : دو کودک دیواندره‌ای روز گذشته در کانال حفاری شده آبی که در این شهر کنده شده بود سقوط کردند و به شدت مصدوم شدند.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۹۵۰
سقوط 2 کودک دیواندره‌ای در کانال آب مرگ مغزی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جعفر توان، فرماندار دیواندره در این باره اظهار کرد: با اعلام این گزارش بلافاصله پلیس 110 و مرکز فوریت‌های پزشکی 115 به محل حادثه اعزام و این دو کودک را به اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال دادند.
 
وی افزود: تکنسین‌های اورژانس پس از بررسی این دو کودک دریافتند که آنها فاقد علائم حیاتی هستند لذا بلافاصله اقدامات احیاء بر روی آنان انجام و پس از دو ساعت تلاش بی‌وقفه علائم حیاتی مصدومان بازگشت.
 
توان خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده این دو کودک طی دو مرحله از طریق اورژانس هوایی 115 به بیمارستان بعثت سنندج منتقل شدند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با رد مرگ مغزی دو کودک پنج‌ و شش ساله دیواندره‌ای که روز گذشته در کانال حفاری شده آب سقوط کرده بودند، آخرین وضعیت آنها را تشریح کرد.
 
دکتر هومن قصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اعزام این دو کودک با بالگرد به بیمارستان بعثت سنندج، اظهار کرد: این دو کودک در حال حاضر تحت نظر پزشکان در بخش آی.سی.یو بستری هستند و اقدامات درمانی برای آنها در حال انجام است.
 
وی با اعلام اینکه هم اکنون برای این دو کودک تمامی اقدامات درمانی تحت نظر فوق تخصص‌های کودکان انجام می‌شود؛ شائبه مرگ مغزی این دو کودک را هم رد کرد و گفت: خوشبختانه این دو کودک مرگ مغزی نشده‌اند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: وضعیت این کودکان در حال حاضر هنوز بحرانی بوده و دستگاه تنفس مصنوعی به آنها متصل است که امیدواریم بهبودی خود را حاصل کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین