تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
plusresetminus
حزب الله : معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج از ایجاد مسیر های دوچرخه سواری در شهر کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۵۵۰
مسیر های دوچرخه سواری در کرج ایجاد می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد افضلی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج طی نشستی که با حضور مهندس سهیل کوثری معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج، الهام باقری مدیر کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری و دیگر مسئولین با محوریت نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری در شهر کرج، برگزار شد با اشاره به اینکه دوچرخه مزایای زیادی نسبت به سایر روش های حمل و نقل در سفر های كوتاه شهری دارد، اظهار داشت: مطالعات لازم برای ایجاد مسیر های دوچرخه سواری در شهر کرج صورت گرفته است.
 
وی با تاکید بر لزوم احیای فرهنگ دوچرخه سواری در شهر کرج، گفت: به دلیل گسترش زندگی ماشینی، تنها راه رسیدن به یک راه‌حل صحیح در این زمینه، احیای فرهنگ دوچرخه‌سواری است.
 
 افضلی خاطر نشان کرد: دوچرخه به عنوان سالم‌ترین، ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین وسیله حمل و نقل شهری، امروز جای خود را در همه نقاط جهان باز کرده است.
 
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج به ایجاد مسیر های ویژه دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت: اولین گام در این حوزه استفاده از دوچرخه برای کارکنان شهرداری در انجام ماموریت های اداری است.
 
وی با تاکید بر اینکه استفاده مسئولین شهری از دوچرخه می تواند تاثیر بسزایی در نهادینه کردن این فرهنگ داشته باشد، افزود: امید است به زودی بتوانیم این فرهنگ را در شهرداری کرج نهادینه کنیم.
 
گفتنی است؛ در این جلسه به مباحث متعددی همچون خرید دوچرخه های برقی، ایجاد ایستگاه های دوچرخه در مراکز دولتی، ایجاد انگیزه برای استفاده از دوچرخه برای کارکنان و اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری کرج برای خرید دوچرخه بحث و گفتگو شد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین