تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر موفق عمل نکرده‌ایم.
۰
کد مطلب : ۱۸۳۵۷۳
ضرورت ارتقای زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل عمومی کرج
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده در جلسه معارفه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار کرد: حوزه حمل و نقل و ترافیک در مدیریت شهری اهمیت به سزایی دارد.
 
وی ادامه داد: متاسفانه طی سال‌های گذشته شاهد کمبودهای جدی در این بخش بوده‌ایم که این کمبودها عقب ماندگی جدی حوزه حمل و نقل در مقایسه با سایر حوزه‌های شهرداری کرج را به دنبال داشته است.
 
 وی توضیح داد: بر اساس برنامه سوم توسعه بنا بود سیستم حمل و نقل عمومی سهم 75 درصدی در جابه جایی شهروندان کرجی را داشته باشد ولی این هدف حتی در برنامه ششم توسعه نیز محقق نشد.
 
این مسئول ابراز کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کرج موفق عمل نکرده‌ایم و بیش از شش سال است که حتی یک اتوبوس جدید به این سیستم اضافه نشده است.
 
وی ادامه داد: مشکلات لاینحل کرج در بخش حمل و نقل عمومی نتیجه عملکرد ضعیف سال‌های گذشته در این حوزه است.
 
شهردار کرج در ادامه با اشاره به ضعف زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل عمومی کرج گفت: متاسفانه هنوز زیرساخت‌های مناسب برای توسعه  سیستم حمل و نقل عمومی مثل اصلاح هندسی تقاطعات، ورودی‌ها و خروجی‌ها، ایجاد مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری در شهر و همچنین مسیر مناسب برای راه اندازی خطوط بی آرتی وجود ندارد.
 
کمالی زاده افزود: بدون شک ایجاد این زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت سیستم حمل و نقل عمومی کرج یک شبه امکان پذیر نیست و نیازمند برنامه ریزی، اختصاص اعتبار مناسب و اجرای طرح‌های کاربردی است.
 
وی با اشاره به انتخاب احمدی نژاد به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج خاطر نشان کرد: احمدی نژاد هم در حوزه فنی و عمرانی و هم در حوزه حمل و نقل کارنامه درخشانی دارد و به علاوه طی چندماهی که به عنوان سرپرست شهرداری خدمت می‌کردهم عملکرد رضایت بخشی داشت.
 
این مسئول تصریح کرد: احمدی نژاد گزینه دو معاونت دیگر شهرداری هم بود ولی با توجه به تجربه و تخصصی که در حوزه حمل و نقل دارد، به عنوان معاون این حوزه انتخاب شده و امید است این انتصاب نتایج مثبتی برای شهر و شهروندان به همراه داشته باشد.
 
وی گفت: بدون شک با حضور احمدی نژاد در معاونت حمل و نقل ، شاهد پیشروی طرح‌های این حوزه در بازه زمانی مناسب و توسعه سیستم حمل و نقل عمومی شهر خواهیم بود.  
 
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین