تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج از افتتاح 39 پروژه در این کلانشهر به صورت ویدیو کنفرانس خبر داد و گفت این برنامه روز شنبه 5 اسفند ماه انجام می شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۱۷۹
39 پروژه در کرج به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می شود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر اصغر نصیری با بیان اینکه یکپارچه سازی سامانه های نرم افزاری در مناطق و سازمان های تابعه و بهره برداری کامل از سیستم اتوماسیون شهرسازی و راه اندازی امضا دیجیتال نیز از سوی سازمان فاوای شهرداری کرج روز شنبه 5 اسفند ماه افتتاح می شود، اظهار داشت: مدیریت شهری کرج در نظر دارد به منظور ارتقای سطح رفاه شهروندی اقداماتی انجام دهد که بهره برداری از 39 پروژه از جمله این اقدامات به شمار می رود.
 
وی با اشاره به خرید 6 دستگاه خودروی نیمه سنگین آتش نشانی از افتتاح پنج ایستگاه آتش نشانی خبر داد و افزود: تجهیزات و ادوات لازم نیز برای این استگاه ها خریداری شده است.
 
شهردار کرج افزود: پروژه های احداث پد بالگرد، ساختمان اداری منطقه 5، تکمیل کلکتور خیابان شهید بهشتی و بلوار جمهوری، نیز از پروژه های قابل بهره برداری در این روز است.
 
دکتر نصیری به تکمیل پارکینگ طبقاتی ساختمان ستاد شهرداری اشاره کرد و افزود: پروژه تجهیز مجموعه ورزشی انقلاب، پل دسترسی ترمینال شهید کلانتری و ساختمان عمران و خدمات شهر منطقه 7 نیز از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
وی تاکید کرد: افتتاح بوستان طبیعت، حیات وحش و احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری  نیز از پروژه های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج است.
 
شهردار کلانشهر کرج همچنین از ساخت استخر ذخیره آب توسط سازمان آرامستان های شهرداری کرج خبر داد و افزود: کلنگ زنی احداث بازار روز مدرن گلستان مهرشهر، کلنگ زنی و احداث پایانه شمال و اجرای فازهای اول و سوم نهر سیاه جوی نیز در این روز به بهره برداری می رسد.
 
وی از افتتاح میدان شهید آجرلو با اعتبار 361 میلیارد تومان خبرداد و  عنوان کرد: این پروژه طی دو سال اخیر تکمیل شده است و محل اجرای آن نیز تقاطع شهید بهشتی به بلوار جمهوری است.
 
دکتر نصیری خاطرنشان کرد: پل شهرک یاس و اتصال ادامه بلوار باهنر به بلوار خوارزمی نیز از پروژه هایی است که در روز شنبه افتتاح می شود.
 
به گفته شهردار کرج افتتاح پروژه های مذکور با حضور مسئولان استانی شهرستانی به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین