تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
plusresetminus
حزب الله : آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی گفت: تیم هسته‌ای باید در مذاکرات خطوط قرمز را در نظر داشته و رعایت کند. این مطلبی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فراوان دارند.
۰
کد مطلب : ۸۱۳۶۷
توصیه آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی به تیم هسته‌ای
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، این مرجع تقلید در دیدار پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن از شهدای هسته‌ای اظهار کرد: شهدای هسته‌ای سرمشق جامعه اسلامی است که توانستند افتخارات زیادی برای این مملکت بیافرینند.

آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی اظهار کرد: شهدای هسته‌ای توانستند نقش منحصر به فردی از نظر تعهد و ایمان انقلابی ایفا کنند و در این عرصه پیش قدم بودند و همچنین با حرکت جهادگونه خود در عرصه‌های علمی نام ایران را در جهان پر آوازه کنند و عزت این سرزمین را به جهانیان بشناسنانند.

این مرجع تقلید اظهار کرد: فراموش نکنیم این عزت و اقتدار را که در کشور به وجود آمده مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم، بنابراین باید در مذاکرات هسته‌ای جوری حرکت کنیم که عزت را از دست ندهیم.

آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی افزود: چهره دشمن همیشه برای ما مشخص بوده و هیچ وقت دشمنان دست از توطئه علیه انقلاب و اسلام بر نخواهند داشت، بنابراین باید مواظب حرکات و فتنه‌های آنها در مذاکرات باشیم تا گرفتار توطئه آنها نشویم.
منبع : حوزه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین