تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
plusresetminus
حزب الله: رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه ملت ایران از استعداد و توانایی بالایی برخوردار است،‌گفت:‌ ایرانیان در طول تاریخ ثابت کردند که می‌توانند.
۰
کد مطلب : ۶۶۸۸۷
مادر مذاکرات هسته‌ای پیروز هستیم
 
 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز (سه‌شنبه) 29 مهرماه در هشتمین همایش ملی نخبگان جوان، گفت:‌ جمع نخبگان برای همه امیدبخش و امیدآفرین است، هر ملتی برای رسیدن به قله‌های آرزو و رؤیاهای خود به وسیله نخبگان جوان می‌تواند برای دستیابی به آن قله‌ها امیدوار باشد چراکه نخبگان هستند که می‌توانند ملت را در سطحی بالاتر به جهان معرفی کنند.

وی ادامه داد: این سخن درست است که ملت ایران و سرزمین ایران سرزمینی نخبه‌پرور است. در کدام سرزمین است که این همه اندیشمند چون خوارزمی، ابوریحان بیرونی، سعدی، فردوسی، مولانا و صدها اندیشمند بزرگ دیگر را می‌یابید. بنابراین خداوند استعداد لازم را برای این سرزمین قرار داده است.

روحانی با بیان اینکه هوش و استعداد برتر به تنهایی ما را به نتیجه نمی‌رساند، خاطرنشان کرد: هوش برتر توأم با جهاد و تلاش و از خودگذشتگی و شهامت می‌تواند انسان را به سرمنزل مقصود برساند.

رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان باید خسارت شکست‌های مادی و معنوی را جبران کند، خاطرنشان کرد: نخبگان باید بتوانند طرح خود را مطرح کرده آن را به کرسی آزمایش بنشانند. بنابراین استعداد در کنار خود به تلاش و جهاد مستمر و شهامت برای ریسک و خطرپذیری نیاز دارد.

رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه ایرانیان علاوه بر طلای سیاه طلای خاکستری جهان را نیز دارند، خاطرنشان کرد: این حرف درستی است که ایرانیان طلای خاکستری را دارند چرا که ایران با تلاش و استعداد خود توانسته است به جلو برود و امروز این امر را ثابت کرده است.

وی با اشاره به مقاومت کشورمان در 35 سال اخیر، خاطرنشان کرد: ما توانستیم در 35 سال در برابر انواع فشارها مقاومت کنیم و پیروز شویم.

روحانی اظهار داشت: از من سوال می‌کنند که آیا در مذاکرات هسته‌ای پیروز می‌شویم یا خیر؟ اما پاسخ من این است که ما پیروز هستیم چرا که نمایندگان ملت در برابر 6 قدرت بزرگ نشسته‌اند،‌ استدلال می‌کنند و قدرت چانه‌زنی دارند به معنای پیروزی است.

وی ادامه داد: ما امروز پیروز هستیم و فردا نیز به حول و قوه الهی در بسیاری از عرصه‌ها پیروز خواهیم بود. اگر جهاد، تلاش و اعتماد به نفس و خودباوری در کنار ما باشد بنابراین ایرانیان در طول تاریخ ثابت کردند که می‌توانند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین