تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
plusresetminus
حزب الله : آرزو حیدریان افزود: ۲ سال و نیم از فعالیت شورای مشارکت های زنانمجمع خیرین سلامت در استان می گذرد که در واقع به عنوان نخستین شورای خیرین سلامت کشور کار خود را آغاز کرده است.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۲۷۴
یکهزار بانوی خیر در حوزه سلامت خراسان رضوی مشارکت دارند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آرزو حیدریان افزود: ۲ سال و نیم از فعالیت شورای مشارکت های زنانمجمع خیرین سلامت در استان می گذرد که در واقع به عنوان نخستین شورای خیرین سلامت کشور کار خود را آغاز کرده است.
وی گفت: کمکهای بانوان خیر به صورت نقدی یا ارائه خدمات نیکوکارانه است به طوری که برخی از خیرین که پزشک یا پرستار هستند، بخشی از ساعت کاری خود را به ارائه رایگان خدمات به بیماران اختصاص می دهند.
وی اظهار داشت: این شورا تاکنون طرحهای مختلفی را، از حوزه سلامت روان بانوان گرفته تا مباحث مربوط به کارآفرینی و افزایش اشتغال بانوان روستایی و موارد دیگر مرتبط با حوزه بانوان اجرا کرده است.
وی بیان کرد: اجرای طرح انفاق مهریه با همکاری زنان محله نوغان مشهد، طرح نذر خون برای افزایش مشارکت اجتماعی بانوان، ایجاد نخستین سمن سرای سلامت در مشهد و تجمیع سمن ها در این حوزه از دیگر اقدامات شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت بوده است.
رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: جلب مشارکت زنان خیر برای به تکمیل برخی ساختمان های مرتبط با مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان های استان از برنامه های اولویت دار این شورا بوده است.
حیدریان، ایجاد آی سی یو بیمارستان موسی بن جعفر قوچان، ساخت پایگاه انتقال خون تربت جام، راه اندازی اولین اورژانس شهری خیرساز کشور، ایجاد نخستین گلخانه اوتیسم کشور را از فعالیت های عمرانی شورای مذکور برشمرد.
وی اظهار داشت: طی تفاهم نامه های امضا شده این شورا با دانشگاه فردوسی، جهاد دانشگاهی و برخی مراکز آموزشی دیگر برای امور پیشگیرانه، طرحهای آموزشی و پژوهشی و همایش های مختلفی به اجرا درآمد.
منبع : روبط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین