تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
plusresetminus
منصور وحیدی در هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، با تاکید بر اینکه مبنای اقدامات باید عقل و منطق باشد، اظهار داشت: نباید با فرافکنی و پرداختن به موضوعات کم اهمیت از اصلِ موضوع که خدمت به مردم است، دور شد.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۶۷۱
وحدت داشته باشیم ازپس همه مشکلات بر خواهیم آمد /رسانه ها به دور از جانب داری منافع مردم را اولویت قرار دهند

 

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج "رسیدن به درآمد پایدار" و "کنترل هزینه" را اصلی ترین وظیفه مجموعه مدیریت شهری در شرایط بحرانی دانست و افزود: برای تحقق این اهداف ابتدا باید به دنبال راهکارهایی برای رسیدن به درآمد پایدار در شهرداری بود.


با وحدت از پس همه مشکلالت بر خواهیم آمد
وی با تاکید بر این که مسولان باید با وحدت و همدلی کار شهروندان را پیگیری کنند، تصریح کرد: بعضا مشاهده می شود که برخی از مدیران مجموعه مدیریت شهری به جای تلاش برای رفع مشکلات شهر و شهروندان بیشتر وقت خود را صرف کارهایی مثل دیدن و همراهی اعضای شورای شهر می کنند که این موضوع به چالش جدی شهرداری تبدیل شده است. 

وحیدی اضافه کرد: امیدوارم مدیران تمام تمرکز خود را به جای حواشی به امر خدمت رسانی به شهروندان معطوف سازند.


به دنبال کار صادقانه هستیم
 وحیدی با اشاره به اینکه در مجموعه مدیریت شهری به دنبال کار صادقانه هستیم، گفت: هشت ماه قبل یکی از پیمانکاران مدیریت شهری به دلیل عدم صلاحیت فسخ قرارداد شد اما متاسفانه با خبر شدیم این پیمانکار با یک نامِ خانوادگی دیگر مجددا مشغول به فعالیت شده است، امیدوارم بتوانیم در شورای پنجم جلوی فربه شدن پیمانکاران سودجو را بگیریم.

وی همچنین به قرارداد پیمانکاری با سازمان پسماند در خصوص برخی اقدامات این سازمان اشاره کرد و ادامه داد: قرارداد ۹ میلیارد تومانی با ۴ میلیارد به نتیجه رسیده است ولی هنوز اجازه کار برای این پیمانکار صادر نشده است.


دو هزار میلیارد پروژه روی زمین مانده است
 نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به اینکه دو هزار میلیارد پروژه شهرداری کرج روی زمین مانده است، عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری باید به دنبال برون رفت از شرایط موجود باشد.

وی همدلی و همراهی مسولان را برای رفع معضلات کنونی ضروری دانست و تاکید کرد: باید با کم یکدیگر مشکلات را مرتفع کنیم.

به گفته وحیدی؛ برای حل مشکلات نیازمند حمایت دستگاه های دیگر مانند استانداری هستیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین