تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
plusresetminus
حزب الله : استاندار البرز با بیان اینکه برای پروژه قطار شهری کرج پشتیبانی مالی از سوی دولت و شورا وجود دارد که باید در زمان مشخص بهره‌برداری شود گفت: باید در زمینه مدیریت ترافیک شهری هم کارهای مورد نیاز انجام شود.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۲۴۱
اقدامات مورد نیاز برای برطرف کردن ترافیک شهری در کرج انجام شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی نجفی در آئین بهره‌برداری از 39 پروژه مدیریت شهری که صبح امروز در کرج برگزار شد با اشاره به اینکه در بخش مهندسی که با ریاضیات و تفکر و اندیشه درست همراه است، بهترین کارها رقم می‌خورد اظهار داشت: اگر بخش نظارت و فنی مهندسان به درستی شکل گیرد، شرایط اجتماعی ویژه صورت می‌گیرد.
 
استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز بستر حوادث غیرمترقبه است، ادامه داد: با توجه به شرایط استان، باید مهندسین استان البرز همیشه فعال باشند و سازمان نظام مهندسی استان با شهرداری همکاری خوبی داشته باشد.
 
وی با اشاره به اینکه در بحث توسعه پایدار تعاریفی وجود دارد، بیان کرد: یکی از تعاریف قابل توجه، بخش زیست محیطی است که امروز شورا، شهردار و مدیران شهری به آن توجه دارند.
 
نجفی با بیان اینکه عدالت اجتماعی و شهری ایجاد شده است، اضافه کرد: رئیس‌ جمهور و دولت توجه ویژه‌ای به استان البرز و شهر کرج دارند.
 
وی با تاکید بر اینکه در توسعه شهری کرج باید شهر فردیس هم توسعه یابد، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی فراوانی وجود دارد که باید با توسعه شهری برطرف شود.
 
استاندار البرز با اشاره به پروژه قطار شهری اظهار داشت: در ارتباط با 39 پروژه یکی از پروژه‌های مهم شهر کرج که 3 سال متوقف شده بود در حالی که از 10 سال قبل آغاز شده بود، مجددا از سر گرفته شده و با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.
 
وی با بیان اینکه برای این پروژه پشتیبانی مالی از سوی دولت و شورا وجود دارد که باید در زمان مشخص بهره‌برداری شود، افزود: باید در زمینه مدیریت ترافیک شهری هم کارهای مورد نیاز انجام شود.
 
بهره‌برداری از قطار شهری کرج پیگیری شود
 
محمد نبیونی در این مراسم اظهار داشت: بخشی از پروژه‌هایی که افتتاح شد نتیجه فعالیت‌های دوره‌های قبل نیز است که نتیجه آن در مدیریت 6 ماه اخیر به ثمر نشست.
 
رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه امیدواریم این پروژه‌ها به خدمت‌رسانی بهتر منجر شود، افزود: ادامه این پروژه‌ها منجر به ایجاد سطح بهتر رفاهی و اجتماعی در شهر کرج می‌شود که در این پروژه‌ها به صورت شبانه‌روزی کار انجام شد.
 
وی با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی باید برای مردم انجام شود گفت: فعالیت مجدد قطار شهری کرج برای این شهر حائز اهمیت است و امیدواریم 18 ماه الی دو سال آینده مترو کرج قابل استفاده شود.
 
نبیونی  ادامه داد: بیش از 3 سال توقف قطار شهری کرج سبب آزردگی خاطر مردم این شهر شد که با بهره‌برداری آن خدمت خوبی به مردم کرج انجام می‌شود.
 
رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اختلاف نظرها بین شهرداری و شورای شهر کرج  تاکید کرد: اختلافات و نقطه نظرات در شورای شهر که محلی جمعی است وجود دارد  ولی اختلاف سلیقه‌ها منجر به نظارت و حمایت بیشتر برای خدمت‌رسانی می‌شود.
 
وی اضافه کرد: مردم کرج نگران اختلاف سلیقه‌ها در شورای شهر کرج نباشند و در نظر وزارت کشور، شورای شهر کرج دارای بالاترین سطح تحصیلات علمی در کشور انتخاب شد و اختلاف سلیقه‌ها در ابعاد مختلف به ایجاد نظارت بهتر کمک می‌کند.
 
نبیونی خاطرنشان کرد: متمم بودجه سال 96 با دقت و برنامه کارشناسی در شورای شهر کرج انجام شد و سعی می‌شود بودجه سال 97 شهرداری کرج نیز  تا پایان اسفندماه با کار کارشناسی و دقیق به تصویب برسد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین