تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
plusresetminus
حزب الله : مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج بر لزوم جلوگیری از آتش‌سوزی مزارع در فصل برداشت محصولات کشاورزی تأکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۶۴۹
لزوم جلوگیری از آتش‌سوزی مزارع در فصل برداشت محصول
 

 

                       
                        

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نصرت‌الله صالحی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه کشاورزان باید برای جلوگیری از آتش‌سوزی مزارع خود مراقبت لازم را اعمال کنند، اظهار کرد: این مهم به سبب فرارسیدن فصل برداشت محصولات کشاورزی باید بیش از گذشته موردتوجه کشاورزان قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در تاریخ ۲۴ خرداد بر اساس گزارش دریافت شده یک مزرعه گندم در جاده محمد شهر کرج دچار حریق شد، افزود: این حادثه با همکاری و تلاش تیم آتش‌نشانی مستقر در منطقه حریق مهار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: مساحت مجموع مزرعه حدود ۷۵ هکتار بود که ۱۰هکتار آن زیر کشت گندم قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه حدود یک هکتار از اراضی یادشده طعمه حریق شد، تصریح کرد: با توجه به بیمه حوادث بودن مزرعه؛ گزارش رسمی آن به بانک کشاورزی ارسال شد.

صالحی مهر گفت: بعد از بروز این حادثه تیم کارشناسی جهاد کشاورزی بلافاصله در محل حضور پیداکرده و توصیه‌های فنی و کارشناسی مبنی بر مراقبت کامل و هماهنگی با اکیپ‌های امنیتی وامدادی تا برداشت مزرعه را به کشاورزان منطقه گوشزد کردند.

وی ادامه داد: به‌منظور پیشگیری و رفع این معضلات، کمیته برداشت غلات شهرستان هماهنگی لازم با تمامی دستگاه‌های اجرایی نظیر آتش‌نشانی، پلیس راهور، نیروی انتظامی، سازمان غله و شرکت نفت به‌عمل‌آمده است

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین