تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
plusresetminus
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: بیش از 470 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی به شهرک های صنعتی این استان تخصیص یافت.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۲۴۰
470 میلیارد ریال اعتبار به شهرک های صنعتی البرز تخصیص یافت
محمد امین بزازی پور فرشی اظهار داشت: این اعتبارباموافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی در پنج شهرک صنعتی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: اکنون بیش از20 پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی البرز در حال اجرا است که با بهره برداری ازآنها زیر ساخت ها با هدف تولید و صادرات توسعه و بهبود می یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه زیر ساختی در شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت : برق رسانی به 10 بلوک در شهرک صنعتی اشتهارد با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال اجرا شده است.

بزازی پور فرشی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی و تولیدی استان البرز اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های جانبی این نمایشگاه، برگزاری رویدادهای استارتاپی است که با هدف توسعۀ فرهنگ اشتغالز‌ایی دانش‌بنیان، ایجاد زیست‌ بوم کارآفرینی و ترویج ضرورت حرکت دانشگاهیان به سمت کسب‌ و کارهای نوپا با تکیه بر شرایط بومی، رویداد استارت‌‎آپی با هدف شناسایی، حمایت از آنها در حوزه صنایع کوچک استان البرز برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز افزود: این استارت‌آپ ها در زمینه خوشه‌های صنعتی، کنسرسیوم های تولیدی و صادراتی با هدف رفع نیازهای فناورانه در حوزه تولید و خدمات با مزیت رقابتی منطقه‌ای و ملی امسال معرفی به کمیته سرمایه‌گذاری و صندوق های VC سرمایه گذاری ریسک پذیر با هدف سرمایه‌گذاری و اجرا برگزار می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین