تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
plusresetminus
حزب الله: نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: وزیر ورزش و جوانان به مصوبه کمیسیون تلفیق در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس انتقاد داشت، زیرا شیوه‌ای که در مصوبه آن پیش بینی شده را مانع از واگذرای ۲ باشگاه می‌داند.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۴۴۲
انتقاد سلطانی‌فر از مصوبه کمیسیون تلفیق در مسیر واگذاری پرسپولیس و استقلال
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه این فراکسیون با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش و جوانان نویدهای خوبی برای کسب موفقیت‌ها داد ضمن اینکه از عبرت گیری اتفاقاتی که در سال 97 رخ داده موضوعاتی را مطرح کرد.
 
وی با بیان اینکه سلطانی‌فر در خصوص توزیع عادلانه اعتبارات در بین استان‌ها، رفع مشکلات و توجه به جوانان گزارش‌های مناسبی ارائه داد و افزود: وزیر ورزش در خصوص ابهاماتی که در خصوص بازنشسته‌ها وجود دارد توضیحاتی را ارائه کرد.
 
جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: بعضی از رشته های‌ورزشی مانند کشتی که مورد توقع هستند، در 2 سال اخیر افول داشته و سلطانی فر برنامه‌‎های خود برای توسعه این ورزش و بازگشت به جایگاه واقعی‌اش عنوان کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: مهمترین محور صحبت وزیر ورزش و جوانان واگذاری استقلال و پرسپولیس بود که سلطانی‌فر نیز به مصوبه تلفیق انتقاد داشت، زیرا این شیوه‌ای که در مصوبه تلفیق پیش بینی شده را مانع از واگذرای 2 باشگاه می‌دانست.
 
عضو فراکسیون مستقلان ولایی گفت: فکر می‌کنم وزیر ورزش و جوانان نوید خوبی برای جامعه ورزشی داشت و تعامل خوبی با مجلس دارد؛ همچنین مشخص است که توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در دستور کار وزارت ورزش است.
 
وی عنوان کرد: فراکسیون مستقلان ولایی مجلس برای کاهش تنش‌ها و افزایش تعامل با وزرا نشست‌های خود با مسئولان را در هر هفته کاری بلا انقطاع برگزار کرده و به دنبال این هستیم که بخش اعظمی از مشکلات را حل کنیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین