تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
plusresetminus
حزب الله : عضو کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی شکایات واصله درباره عملکرد فدراسیون فوتبال در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۶۸۴۲
کمیسیون اصل ۹۰ پرونده شکایات از فدراسیون فوتبال را بررسی می‌کند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اکبر ترکی عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی  از جلسه ویژه کارگروه فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل نود خبر داد و گفت: این جلسه امروز(دوشنبه 3 اردیبهشت) و با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.
 
    بیشتر بخوانید
 
    جزئیات تفحص از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مجلس
 
وی با اشاره به دستور کار این جلسه گفت: شکایت‌هایی از فدراسیون فوتبال در حوزه‌های مختلف به کمیسیون واصل شده است که جلسه امروز برای رسیدگی به این شکایت‌ها تشکیل می‌شود.
 
عضو کمیسیون اصل نود مجلس با تأکید بر اینکه پرونده شکایت از فدراسیون فوتبال از 2 سال پیش در کمیسیون در حال بررسی است، ادامه داد: عملکرد فدراسیون فوتبال در مسائلی مانند انتخاب و نقل و انتقال بازیکن و برگزاری مسابقات لیگ از جمله موضوعات پرونده‌های شکایت است.
 
ترکی با بیان اینکه احتمالا بخشی از پرونده برای رسیدگی به قوه‌ قضائیه واصل شود، اظهار داشت: لذا به دلیل اهمیت موضوع و تعدد شکایات مطروحه از مسئولان ذیربط خواسته‌ایم تا در جلسه امروز به پرونده شکایات از فدراسیون رسیدگی شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین