تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
plusresetminus
حزب الله : شهردار کرج گفت: ارتباط صمیمی میان مدیریت شهری و کارگران ایجاد شده است و از این بابت خرسندیم.
۰
کد مطلب : ۱۶۵۰۴۱
ارتباط صمیمی میان مدیریت شهری و کارگران ایجاد شده است/کارگران سرمایه بزرگ شهر هستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دکتر اصغر نصیری در جشن بزرگ " ویژه پرسنل شهرداری کرج" با اشاره به اینکه زحمات کارگران بر هیچکس پوشیده نیست و یقینا ذخیره آخرت شان می شود، گفت: نقشی که کارگران ایفا می کنند قابل مقایسه با هیچ شغل دیگری نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۳۰ سال در شهرداری حضور دارم و همیشه شاهد تلاش فراوان کارگران خدمات شهر و فضای سبز بوده ام.
 
شهردار کرج با اشاره اینکه همه به این موضوع واقف هستیم که زحماتی که کارگران عزیز می کشند قابل جبران نیست، گفت: کارهایی که کارگران خدمات شهر و فضای سبز انجام می دهند ارزشمند است و حداقل کاری که ما می توانیم برای این عزیزان انجام دهیم، احقاق حق آنها است.
 
وی با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته حقوق کارگران خدمات شهری و فضای سبز قبل از مدیران و کارمندان ستادی پرداخت می شود، افزود: ارتباط صمیمی میان مدیریت شهری و کارگران ایجاد شده است و از این بابت خرسندیم.
 
شهردار کرج با اشاره به اینکه امروز صمیمی ترین برنامه ای بود که در مدت زمان حضورم در کرج در آن حضور داشتم، بیان کرد: گردهمایی امروز به پاس خدمات شایسته کارگران خدمات شهر و فضای سبز صورت گرفت.
 
دکتر نصیری تصریح کرد: قدردانی ویژه ای می کنم از کارگران  عزیزی که به شخصه شاهد بودم در سرمای منفی ۱۳ درجه چگونه تلاش می کردند.
 
وی در پایان گفت: امیدوارم از فرصتی که خدا در اختیارمان قرار داده به خوبی بهره برداری کنیم.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین