تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
plusresetminus
حزب الله: رییس سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از کاشت 800 اصله درخت چنار در حاشیه بلوار دانش و باغ سیب مهر شهر همزمان با اجرای پویش "جای درختان کرج را خالی نگذاریم"، خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۶۴۱
قدر سرمایه‌های سبز شهرمان را بدانیم!

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور با بیان اینکه طی فصل گذشته با همکاری منطقه 4 شهرداری 800 اصله نهال چنار در حاشیه بلوار دانش و باغ سیب مهر شهر کاشته شده گفت: فعالیت های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری محدود به هفته درختکاری نیست.
 
وی افزود: از فصل گذشته با آغاز پویش "جای درختان کرج را خالی نگذاریم" طرح‌های ویژه ای با هدف توسعه فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری از سوی این سازمان برنامه ریزی  و در حال اجرا است.
 
رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اجرای این پویش گفت: پویش مذکور با هدف  افزایش سرانه فضای سبز، افزایش حس مسئولیت پذیری مردم  و توسعه فرهنگ مشارکتی شهروندان اجرایی شده است.
 
این مسئول ابراز کرد: امید است با اجرای این طرح بتوانیم شهروندان را در حفظ و نگهداشت درختان همراه کنیم.
 
وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، درختان آسیب دیده ای که دیگر امکان احیای آنها مقدور نباشد با درختان شاداب و جوان جایگزین می شوند.
 
بضاعتی پور توضیح داد: در حال حاضر هزار و 450 اصله نهال چنار در منطقه جهانشهر  با همکاری منطقه 8 شهرداری کرج درحال کاشت است که این عدد تا پایان سال به شش هزار اصله می رسد.
 
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، در پایان با تاکید بر اینکه درختان سرمایه‌های ارزشمند کلانشهر کرج محسوب می‌شوند، اظهار کرد: با اجرای پویش "جای درختان کرج را خالی نگذاریم" ظرفیت تازه‌ای برای توسعه فضای سبز در کرج  ایجاد شده  است .
 
و ی افزود: حمایت شهروندان از طرح کاشت درخت می‌تواند مشوق این سازمان در ارائه خدمات گسترده‌تر به شهروندان باشد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین