تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
plusresetminus
حزب الله: آیت‌الله العظمی نوری همدانی با اشاره به اینکه علت قدرت نظام جمهوری اسلامی در جهان این است که مردم پشتیبان حکومت هستند، گفت:ما احتیاجی به سلاح‌های کشتار جمعی نداریم چرا که مردم نقطه قوت نظام هستند.
۰
کد مطلب : ۶۸۷۰۴
ایران به پشتوانه حمایت‌های مردمی تبدیل به قدرتی جهانی شده است
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،آیت الله العظمی نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از شرکت کنندگان در همایش هادیان سیاسی سپاه پاسداران، با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب احیای ارزش‌های اسلامی شد، اظهار کرد: از وظایف ما معرفی ارکان انقلاب و پایه‌های اصلی آن است و اینکه انقلاب به چه هدفی شکل گرفت.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه انقلاب تحولی به وجود می‌آورد، افزود: هدف از انقلاب تنها جایگزینی گروهی بر گروه دیگر نبود بلکه انقلاب اسلامی تحول عمیق ارزش‌هایی است که در میان مردم حاکم نبوده است.

وی با اشاره به شاخصه‌های مبلغ موفق تصریح کرد: یک مبلغ باید باسواد باشد تبلیغ در اسلام کار آسانی نیست شخص مبلغ باید از لحاظ علمی در سطوح بالایی باشد تا بر مخاطب اثر بگذارد.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید بر اصل ولایت فقیه خاطرنشان کرد: در عصر غیبت باید شخصی فقیه و مجتهد اداره کشور را برعهده بگیرد.

آیت‌الله العظمی  نوری همدانی اظهار کرد: در زمان غیبت امام معصوم (ع)  فردی با تقوا جامعه را هدایت می‌کند تا سبب عزت جامعه دینی شود، ولی فقیه باید شجاع باشد تا بتواند در برابر دشمنان ایستادگی کند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه پیامبر (ص) امیرالمؤمنین (ع) را جانشین خود انتخاب کردند، اظهار کرد: اما پس از رحلت پیامبر حاکمانی به قدرت رسیدند که ساختار حکومت اسلامی را تغییر و به سلطنت تبدیل کردند.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه باید خدمات نظام جمهوری اسلامی تشریح شود، افزود: در نظام جمهوری اسلامی مردم همه‌کاره هستند و مملکت برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه علت قدرت نظام جمهوری اسلامی در جهان این است که مردم پشتیبان حکومت هستند، افزود:ما احتیاجی به سلاح‌های کشتار جمعی نداریم چرا که مردم نقطه قوت نظام هستند و در صورت تهاجم دشمنان با تمام قوا از نظام خود دفاع می‌کنند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین