تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
plusresetminus
حزب الله : معاون فرماندار کرج گفت: با توجه به اینکه هیچ نانوایی دو‌گانه‌سوزی در شهرستان کرج وجود ندارد دستگاه‌های متولی ملزم هستند تا نسبت به دوگانه‌سوزی ۳۰ درصد از نانوایی‌ها اقدام کنند.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۴۰۴
۳۰ درصد نانوایی‌های کرج باید "دوگانه سوز" شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد مجرد در کارگروه آرد و نان شهرستان کرج که ظهر امروز در فرمانداری‌ کرج برگزار شد،  با تاکید  بر ضرورت یکسان سازی نرخ پایه آرد و نان اظهار داشت: هزینه انشعابات نانوایی‌ها تاثیر چشمگیری مبنی بر افزایش قیمت‌ها ندارد.
 
معاون فرماندار کرج با بیان اینکه با توجه به رصد وضعیت نانوایی‌ها در سطح شهرستان و تفاوتی که در قیمت‌ها وجود دارد لازم است که با تشدید نظارت‌ها تعادل در قیمت‌ها صورت گیرد، افزود: در این راستا باید 30 درصد از نانوایی‌های سطح شهرستان نیز دو گانه‌سوز شوند.
 
وی با اشاره به اینکه باید نان با کیفیت به مردم این شهرستان عرضه شده و بر صدور مجوزها، کیفیت نان و مشکلات آرد نظارت بیشتری صورت گیرد، اضافه کرد: تشدید نظارت‌ها و تعادل در قیمت‌ها یکی از الزاماتی است که باید مورد توجه دست‌اندرکاران امر در توزیع و عرضه آرد و نان قرار گیرد. 
 
مجرد با اشاره به اینکه بنظر نمی‌رسد هزینه آب و برق نانوایی‌ها تاثیر چندانی بر قیمت پایه نان داشته باشد و این امر نباید بهانه ای برای افزایش سلیقه‌ای قیمت نان در نانوایی‌ها باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ نانوایی دو گانه‌سوزی در شهرستان کرج وجود ندارد دستگاه‌های متولی ملزم هستند تا نسبت به دوگانه‌سوزی 30 درصد از نانوایی‌ها اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: اعلام قیمت متعارف برای آزادپزها و نظارت بر نانوایی‌هایی که صدور مجوز آن با اولویت متقاضیانی است که نانوای واقعی هستند در جهت ارتقا کیفیت نان شهرستان از جمله مصوبات این جلسه است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین