تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
plusresetminus
حزب الله:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهمترین درسی که از کلاس‌های آیت الله مهدوی کنی آموختم، صداقت است. ایشان هر آنچه را که باور داشت بیان می کرد و آن را در رفتار و کردار خود نشان می‌داد.
۰
کد مطلب : ۶۷۱۱۰
صداقت مهمترین درسی بود که از آیت الله مهدوی کنی گرفته‌ام
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که شما یکی از دانش آموختگان کلاس‌های آیت الله مهدوی کنی بوده‌اید، به عقیده شما بارزترین ویژگی این مرحوم چه بود، گفت: آیت الله مهدوی کنی به اسلام ناب باور داشت و در تمام این 50 سالی که حرکت امام (ره) آغاز شد با عشق به اسلام ناب در این راه ادامه مسیر داد و هیچگاه از این راه زاویه نگرفت و متوقف نشد.

وی تاکید کرد: آیت الله مهدوی کنی آنطور که شایسته بود این مسیر را ادامه داد و با ثبات قدم به پایان رساند.

جلیلی درباره بارزترین سفارشات و تاکیدات مرحوم آیت الله مهدوی کنی گفت: آیت الله مهدوی کنی بارها از خدا خواسته است با عشق امام خمینی(ره)  از دنیا برود و در سالگرد 14 خرداد نیز مرحوم مهدوی کنی دچار کسالت شد که این شاهد خوبی برای اخلاص وی در این مسیر بود.

این شاگرد مرحوم آیت الله مهدوی کنی درباره بزرگترین درس اخلاقی که از وی آموخت گفت: مهمترین درسی که آموختم، صداقت است. آیت الله مهدوی کنی هر آنچه را که باور داشت بیان می کرد و آن را در رفتار و کردار خود نشان می‌داد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین