تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
plusresetminus
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: زائرانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند باید در سامانه سماح ثبت نام کنند در غیر این صورت اجازه حضور آنها در کشور عراق داده نخواهد شد.
۰
کد مطلب : ۱۲۳۶۰۵
زائران پیاده روی اربعین حتما باید در سامانه سماح ثبت نام کنند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  سعید اوحدی گفت: به منظور ساماندهی حضور زائران در مراسم پیاده روی اربعین و جلوگیری از تجمع آنها پشت مرزهای کشور سامانه سماح راه اندازی شده است.


وی افزود: ثبت نام در این سامانه برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین الزامی است و هیچ فردی بدون ثبت نام در این سامانه امکان شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را نخواهد داشت.


رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به فعالیت 16 دفتر رسمی سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: افراد پس از ثبت نام در سامانه سماح باید به دفاتر رسمی سازمان حج و زیارت مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را نهایی کنند.


اوحدی در خصوص مراجعات مکرر شهروندان به سفارت عراق جهت دریافت ویزا اظهارکرد: درخواست ما از شهروندان این است که به هیچ وجه جهت دریافت ویزا به سفارت کشور عراق مراجعه نکنند و در این باره به شهروندان هشدار می دهیم.


وی تاکید کرد: تنها راه دریافت ویزای کشور عراق جهت پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام در سامانه سماح است و همانند سال های گذشته افراد به هیچ وجه نمی توانند با مراجعه به شهرهای مرزی، وارد کشور عراق شوند.

منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین