تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
plusresetminus
حزب الله : در آستانه فرا رسیدن سال جدید و شروع فصل بهار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، دراقدامی ویژه شهر را آماده پذیرایی از این ایام می کند.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۷۰۰
خاکِ کرج تکانده می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین عطایی در راستای آماده سازی شهر برای استقبال شایسته از بهار و مسافرین نوروزی گفت: این سازمان اقدامات گسترده ای را در خصوص محیا کردن شهر برای این ایام اجرا می کند.
 
 
 
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، گفت: این سازمان در اجرای طرح استقبال از بهار عرصه های فضای سبز از جمله بوستان ها، بلوارها، میادین شهر را برای پذیرایی از مسافرین نوروزی آماده خواهد کرد.
 
 
وی همچنین پیرایش عرصه های فضای سبز و درختچه ها ی زینتی همچنین رنگ امیزی جداره های شهری و مرمت و بازسازی نمادهای شهری را از جمله  اقداماتی برشمرد که طی اجرای این طرح صورت گرفته است و تا پایان سال  جاری به اتمام خواهد رسید.
 
 
این مسئول طراحی و اجرای سفره های هفت سین، رنگ آمیزی جداول، امحاء و رنگ آمیزی دیوارهای سطح شهر و ترسیم نقاشی های دیواری همچنین جمع آوری تابلوهای غیرمجاز و زوائد شهری را از دیگر اقدامات سازمان در اجرای طرح استقبال از بهار عنوان کرد و گفت: اجرای صحیح طرح استقبال از بهار می‌تواند نقش مهمی را در ايجاد نشاط و شادابی فضای عمومی شهر و شهروندان ایفا کند.
 
 
 
وی در ادامه تصریح کرد: تجهیز و آماده سازی کلیه بوستان های شهر از لحاظ تسهیلات رفاهی مورد نیاز مسافرین، هرس و مرتب کردن عرصه های فضای سبز همچنین رنگ آمیزی و بهسازی این فضاها در قالب طرح استقبال از بهار از جمله اهم برنامه‌ها و اقدامات اجرایی این سازمان در ایام پایانی سال خواهد بود.
 
 
 
عطایی با اشاره به اینکه این طرح در مناطق 10گانه شهر اجرا می شود، افزود: این سازمان تمام توان خود را بکار می گیرد تا شادابی را در ایام نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی به ارمغان بیاورد.
 
 
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان با اشاره به نزدیک شدن به  هفته درختکاری ضمن دعوت از شهروندان برای کاشت درخت در روز درختکاری، گفت: از آنجا که افزایش سرانه فضای سبز جزو اولویت‌ برنامه‌ های سازمان در این روز است، هماهنگی‌هایی لازم برای کاشت درخت در مکان های مشخص شده  صورت گرفته که به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین