تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه انتشار اخبار دقیق برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و شایع پراکنی باید مورد توجه قرار گیرد،گفت: پلیس سعی می‌کند که فاصله بین جرم و کشف آن را کاهش دهد و علی‌رغم همه محدودیت‌ها به وظیفه خود عمل کند.
۰
کد مطلب : ۱۵۲۸۰۱
فاصله بین جرم و کشف آن در استان البرز کاهش می‌یابد

 

 

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز در دیدار با رئیس و مدیران کانون‌های بسیج رسانه استان البرز که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق موضوعات مرتبط با پلیس از طریق رسانه‌ها در کاهش وقوع جرایم موثر است.

وی افزود: بسیج رسانه و پلیس در  کنار هم می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و اطلاع رسانی دقیق نقش  موثری ایفا کنند.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه انتشار اخبار دقیق برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و شایع پراکنی باید مورد توجه قرار گیرد،گفت: پلیس سعی می‌کند که فاصله بین جرم و کشف آن را کاهش دهد و علی‌رغم همه محدودیت‌ها به وظیفه خود عمل کند.

سردار محمدیان با بیان اینکه از ارتباط و تعامل دوسویه با رسانه‌ها استقبال می‌کنیم،گفت: نیروی انتظامی از ظرفیت‌های  بسیج رسانه در مورد  تهیه کلیپ‌های آموزشی برای انتشار در فضای مجازی در حوزه امنیت استقبال می‌کند.

ابراهیم نوروزی فر رئیس بسیج رسانه استان البرز در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: بسیج رسانه با تمام ظرفیت آماده همکاری در حوزه اطلاع‌رسانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به ظرفیت رسانه‌های استان البرز افزود: البرز ظرفیت خوبی در حوزه رسانه دارد و  این رسانه‌ها در گذشته نیز همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته‌اند که این تعامل می‌تواند بیش از گذشته تقویت شود. 

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با بیان اینکه تقویت و حمایت رسانه‌ها از نیروی انتظامی سبب اقتدار و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، بیان کرد:  نتیجه تعامل بین نیروی انتظامی و اصحاب رسانه در ایجاد آرامش روانی در جامعه موثر است.

در این  دیدار که سرهنگ  سیدمحمدرضا خسروی معاون اجتماعی و سرگرد حسین زاده مسئول اطلاع رسانی نیروی انتظامی البرز حضور داشتند، مدیران کانون‌های بسیج رسانه البرز  نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین