تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
plusresetminus
حزب الله:یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درخصوص استیضاح فرجی‌دانا وزیر پیشین علوم اظهار کرد: شاید آقای فرجی دانا از نظر علمی قوی بود اما عملکرد و کارآمدی در سطح دانشگاه‌ها چیزی بود که مدنظر نماینده‌ها بود و آقای فرجی دانا نتوانستند در این موارد نمایندگان را راضی نگه دارند.
۰
کد مطلب : ۶۷۲۰۰
سبحانی‌نیا: وزیر علوم نباید به جریان فتنه وابستگی های سیاسی داشته باشد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، حجت الاسلام سبحانی‌نیا، در حاشیه مجلس ختم حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر شما محمود نیلی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه علوم در روز چهارشنبه از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت، اظهار کرد: ان‌شاءالله که ایشان بتوانند به خوبی مسائل موردنظرشان را مطرح کرده و به درستی از خودشان دفاع کنند.



وی افزود:مساله مهم در این زمینه بحث جهت‌گیری وزیر علوم در مورد مساله فتنه است. محیط دانشگاهی محیط علمی و پژوهشی است که نباید به پایگاه احزاب مختلف سیاسی تبدیل شود.



سبحانی نیا در عین حال گفت: فضای دانشگاه باید فضای آرام و مناسب باشد البته پیگیری و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه دانشگاه مساله مهمی است که حتما باید به آن پرداخته شود. همچنین اگر وزارت علوم وابستگی‌های سیاسی به جریان فتنه داشته باشد مجلس نسبت به این مساله حساس است و از خود واکنش نشان خواهد داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین