تاریخ انتشارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج گفت: شهروندان از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۳۰۷
بازدید میدانی شهردار از سطح شهر/ تلاش نیروهای خدمات شهری برای برف روبی معابر
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده  اظهار کرد: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید در استان، نیروهای خدمات شهری مناطق ۱۰ گانه درتلاش هستند با بهره گیری از تجهیزات مناسب خدمات مناسبی به شهروندان ارائه دهند.
 
وی ادامه داد:  از ساعاتی پیش شاهد بارش برف در کرج هستیم و همکاران خدمات شهری مشغول نمک و ماسه پاشی در مناطق حساس و شیب دار شهر هستند.
 
وی توضیح داد: هنوز شدت برف به حدی نرسیده که نیاز به استفاده از ماشین آلات برف روبی داشته باشیم.
 
وی اظهار کرد: برای جلوگیری از ترافیک و مشکل تردد خودروها در سطح شهر، از شهروندان تقاضا می شود حتی الامکان از سفرهای درون شهری خودداری و به جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.
 
شهردار کرج ابراز کرد: شهروندان برای تردد در سطح شهر حتما از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و خودروی شخصی خود را از منزل خارج نکنند.
 
کمالی زاده افزود: انتظار می رود شهروندانی که قصد سفر با خودروی شخصی دارند، حتما وسایل ایمنی همچون زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.
 
این مسئول با اشاره به وجود گره ترافیکی در برخی مسیرهای  شهر ابراز کرد: ترافیک در چنین شرایطی به خصوص در مسیرهای شیب دار امری دور از انتظار نیست بنابراین شهروندان باید صبور باشند و با توجه به توصیه های کارشناسانان نقش خود را برای تسهیل در تردد خودروهای سطح شهر ایفا کنند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین