تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به ارائه طرح موزه دفاع مقدس البرز به بنیاد حفظ آثار تهران، گفت: در یک ماه آینده کلنگ موزه دفاع مقدس استان البرز زده می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۲۸۶۰۰
موزه دفاع مقدس استان البرز تا یک‌ماه آینده کلنگ‌زنی می‌شود

 

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار ابوالفضل اسلامی  با اشاره به ساخت موزه دفاع مقدس در استان البرز اظهار داشت: طرح پیشنهادی برای این مجموعه آماده شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه در مورد طرح با امام‌جمعه، استاندار و نماینده‌های استان البرز به توافق رسیده‌ایم، افزود: این طرح برای تصویب به بنیاد حفظ آثار تهران ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در یک ماه آینده کلنگ موزه دفاع مقدس استان البرز بر زمین زده می‌شود، گفت: با زدن کلنگ کارگاه برای شروع کار در آنجا دائر می‌شود.

اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 2 میلیارد تومان برای شروع کار موزه در دست است، ادامه داد: برای ساخت این موزه بیش از 150 میلیارد تومان نیاز است.

وی با اشاره به اینکه شهردار کرج و استاندار البرز قول کمک برای ساخت این مجموعه را داده‌اند، بیان کرد: این مجموعه دارای 14 هزار متر زیربنا است.

اسلامی با بیان اینکه این مجموعه در 2 طبقه ساخته می‌شود، افزود: مجموعه دارای چند گالری برای معرفی موضوعات دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه یک ساختمان در این مجموعه متعلق به مرکز اسناد است، بیان کرد: مسجد خرمشهر به صورت نمادین در این مجموعه ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه یک دکل دیدبانی و پاسگاه مرزی به صورت نمادین در این مجموعه ساخته می‌شود، عنوان کرد: یک زمین در شمال پارک جهان‌نما به مساحت 20 هکتار برای انجام رزمایشات و کارهای فیزیکی قرار دارد و یک پل طبیعت در آن ساخته و به پارک وصل می‌شود.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین