تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای شهر کرج از افتتاح دو پارک باران و شاهد در مهرشهر کرج خبر داد و گفت: این دو پارک روز عید فطر افتتاح می شوند.
۰
کد مطلب : ۸۷۵۵۰
پارک «شاهد» و «باران» مهرشهر کرج روز عید فطر افتتاح می‌شوند

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ،غفور قاسمپور از افتتاح دو پارک جدید در مهرشهر کرج خبر داد و گفت: پارک شاهد در فاز 4 مهرشهر با متراژ 10 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بازسازی و مرمت شده است در این پارک با حفظ درختان موجود رمپ ها و ست های ورودی و یا نشیمن ها تعریف شده است.

وی با اشاره به افتتاح همزمان پارک باران و شاهد در روز عید فطر، گفت: عملیات اجرایی پارک باران واقع در بلوار ارم، سه راه شهرداری به اتمام رسیده است مردم در حال حاضر از آن استفاده می کنند، اما طی مراسمی رسمی و با حشور مسئولان افتتاح شود.

عضو شورای شهر کرج از اتمام پروژه اتصال بلوار ولیعصر (عج) آق تپه به بلوار مترو و بلوارامام زاده محمد حصارک در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تملکات موجود بر سراه این پروژه حل شده است با اجرای این پروژه ترافیک بلوار ارم کاهش می یابد و مردم ساکن در محله های اختر آباد، حسین آباد مهرشهر و یا آق تپه برای تردد به مناطق حصارک و باغستان و همچنین دیگر محله های غرب کرج می توانند از این مسیر استفاده کنند.

این مسئول از پایان عملیات نرده گذاری پیاده رو تندرستی در حاشیه باغ سیب خبر داد و گفت: پیس دوچرخه سواری در پیاده رو تندرستی تعبیه شده است.

قاسمپور در پایان با بیان اینکه عملیات اجرایی پیاده راه تندرستی حاشیه باغ سیب نیز دنبال می شود، گفت: این مسیر  بیش از 2 کیلومتر طول دارد نرده گذاری آن انجام شده است در این مسیر که از سه راه بلوار دانش تا کنار گذر فاز 4 مهرشهر ادامه دارد، پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی تعبیه شده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین