تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
plusresetminus
حزب الله : سرپرست استانداری البرز گفت: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهدای حصارک به طول چهار کیلومتر است که تاکنون ۳.۵ کیلومتر آن تکمیل‌شده است.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۵۰۹
۳ و نیم کیلومتر از تقاطع غیرهم‌سطح شهدای حصارک اجرا شد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر سه‌شنبه در بازدید از روند تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک با حضور شهردار، فرماندار و برخی اعضای شورای شهر کرج همراه بود، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه اقدامات مهمی در حوزه حمل‌ونقل شهری استان به‌ویژه در کلان‌شهر کرج انجام‌شده است.
 
وی با تأکید بر اینکه البرز و به‌تبع کرج کریدور ورودی و خروجی بیش از دوازده استان کشور است، گفت: این استان درواقع مسیر مرکز، شمال و غرب کشور را به یکدیگر متصل می‌کند.
 
سرپرست استانداری البرز با اشاره به اینکه تیم عمرانی استان به همراهی شهرداری و شورای شهر کرج در این شرایط سخت اقتصادی شهرستان را تبدیل به یک کارگاه عمرانی کرده‌اند، گفت: پروژه کمربند شمالی کرج نیز یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها است که مکمل ادامه بزرگراه همت بوده و در صورت بهره‌برداری بار بزرگی از ترافیک این شهرستان را کاهش می‌دهد.
 
شهبازی به پروژه تقاطع غیرهم‌سطح حصارک اشاره کرد که تسهیل گر ارتباط کرج با کمالشهر است، گفت: بهره‌برداری از این پروژه ترافیک ورودی و خروجی ترددهای تهران را روان خواهد کرد.
 
وی با تأکید بر اینکه این پروژه از سال ۹۳ آغازشده و بااعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است، گفت: این پروژه با توجه به تعهدات شهرداری در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
 
سرپرست استانداری البرز با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از این پروژه اجرایی شده است، گفت: این پروژه حدود ۴ کیلومتر طول دارد که تاکنون حدود ۳.۵ کیلومتر آن تکمیل‌شده است.
 
شهبازی بابیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان مربوطه با انسجام و تعامل بیشتر این پروژه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسانند، گفت: در صورت تسریع در بهره‌برداری از قطار شهری و مترو کرج - هشتگرد بار بزرگی از ترافیک کلان‌شهر کرج کاهش یابد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین