تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
plusresetminus
حزب الله : سومین دوره جشنواره بین‌المللی سلیمانیه عراق دیشب به کار خود پایان داد و جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر و بهترین فیلم کوتاه بین ایرانی ها تقسیم شد.
۰
کد مطلب : ۱۸۰۸۰۰
مجیدی بهترین کارگردان جشنواره سلیمانیه شد/جایزه برای نویدمحمدزاده

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مجید مجیدی جایره بهترین کارگردانی سومین جشنواره بین المللی فیلم سلیمانیه عراق را برای فیلم «آن سوی ابرها »کسب کرد. «آن سوی ابرها» داستان برادری با بازی ایشان خاطر و خواهری با نقش‌آفرینی مالاویکا موهانان را روایت می‌کند که در منطقه زاغه‌نشین هند بزرگ شده‌اند.
 
در مراسم پایانی این مراسم که دیشب ۱۶ اکتبر (۲۴ مهرماه) برگزار شد، جوایز جشنواره میان برندگان تقسیم شد. بر این اساس «سه رخ» ساخته جعفر پناهی جایزه بهترین فیلم جشنواره را از آن خود کرد و نوید محمدزاده نیز برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» اثر وحید جلیلوند جایزه بهترین بازیگر را دریافت کرد. در بخش فیلم کوتاه نیز مرتضی شمس برای فیلم «تاول» جایزه بهترین فیلم این بخش را کسب کرد.
 
جشنواره بین المللی فیلم سلیمانیه در ۴چهار بخش فیلم بلند، فیلم کوتاه، مستند و انیمیشن از ۱۰ اکتبر (۱۸ مهرماه) به مدت یک هفته برگزار شد و سینمای ایران حضوری چشمگیر در آن داشت. از مهمانان ویژه جشنواره می توان به کیانوش عیاری، فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، کامبوزیا پرتوی، محمدرضا اصلانی، رضا کیانیان، هومن بهمنش و محمدمهدی عسگرپور اشاره کرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین