تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
plusresetminus
حزب الله: نماینده ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا اعلام کرد برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور نامزد شده است.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۸۰۸
«برنی سندرز» نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره، «برنی سندرز»، نماینده ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا اعلام کرد برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور وارد کارزار انتخاباتی می‌شود.
 
وی در یک پیام ایمیلی رسماً نامزدی خود را برای انتخابات سال ۲۰۲۰ اعلام کرد. او نوشت: «این نامه را برای اطلاع‌رسانی درباره تصمیمم جهت شرکت در رقابت انتخاباتی می‌نویسم.»
 
سندرز در مرحله مقدماتی (درون‌حزبی) انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ با «هیلاری کلینتون» برای معرفی شدن به عنوان نامزد حزب دموکرات رقابت کرد و سرانجام عرصه را به او واگذار کرد.
 
در همان سال ایمیل‌های منتشر شده از «کمیته ملی حزب دموکرات» (نهاد ناظر حزب دموکرات) فاش کرد که این کمیته و رئیس آن به دنبال پیروزی هیلاری کلینتون در رقابت‌های مرحله مقدماتی بوده‌اند. در پی این افشاگری، رئیس کمیته مذکور فوراً از سمتش استعفا کرد.
 
این نماینده ایالت «ورمونت» در انتخابات سال ۲۰۱۶، محور تبلیغاتش را نابرابری در توزیع ثروت و درآمد در جامعه آمریکا قرار داد. سندرز معتقد است این دو عامل باعث از بین رفتن طبقه متوسط در آمریکا شده‌اند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین