تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
plusresetminus
حزب الله : فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری باند ۶ نفره سارقان مسلح مغازه در کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۰۸۰۱
باند سارقان مسلح ۳ مغازه در کرج دستگیر شدند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار عباسعلی محمدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به طرح ایام نوروزی، اظهار داشت: در پلیس آگاهی و کلانتری‌های شهر کرج برای اجرای طرح ایام نوروزی با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز در طول شبانه‌روز گشت‌های نامحسوس در جهت ارتقا امنیت عمومی و پیشگیری از سرقت در حال انجام است.
 
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در ساعت 1:40 بامداد امروز در محدوده بلوار دانش، پلیس افراد مشکوک را مشاهده می‌کند، ادامه داد: این افراد سرگرم بریدن قفل 3 باب مغازه بودند که بلافاصله پلیس قصد دستگیری آن‌ها را می‌کند. 
 
وی با اشاره به اینکه سارقان با متوجه شدن حضور پلیس با 2 دستگاه خودروی سواری و یک کامیونت اقدام به فرار می‌کنند، بیان کرد: با فرار سارقان درگیری شروع می‌شود و  پلیس به آن‌ها تیراندازی می‌‌کند که سرنشین یکی از خودروها آسیب می‌بیند و پیاده اقدام به فرار می‌کند.
 
محمدیان با بیان اینکه در ادامه درگیری 2 نفر از سارقان هدف گلوله قرار می‌گیرند و زخمی می‌شوند،  اضافه کرد: از دورن یکی از خودروهای سارقان  به طرف ماموران تیراندازی می‌شود. 
 
وی با اشاره به آسیب دیدن 3 نفر از سارقان در این درگیری، اظهار داشت: 2 نفر از آن‌ها دستگیر و مورد درمان قرار گرفتند. مجروح سوم هم به یکی از بیمارستانها انتقال داده شد.
 
فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس در اطراف بیمارستان سایر همدستان آن‌ها که 3 نفر بودند را دستگیر کرد،گفت: این باند شامل 6 نفر دارای سابقه کیفری و سن آن‌ها بین 20 تا 30 سال بود.
 
وی با اشاره به توقیف 3 دستگاه خودرو و ابزار و تجهیزات سرقت از این باند، گفت: اسلحه‌ای که با آن به طرف ماموران شلیک شد پیدا نشده و ماموران پلیس هنوز در حال گشتن محدوده بین حسن‌آباد و بلوار دانش هستند و مردم در صورت یافتن این سلاح گرم کمری آن را به پلیس تحویل دهند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین