تاریخ انتشارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
plusresetminus
حزب الله : فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه گروهی از کشورها هستند که چیزی برای ارائه ندارند و اسطوره‌سازی می‌کنند، گفت: یکی از این کشورها آمریکا است که با افسانه‌سازی و ساخت کارتون و فیلم اسطوره‌سازی می‌کند.
۰
کد مطلب : ۱۵۲۹۰۹
آمریکا با افسانه‌سازی و ساخت کارتون و فیلم "اسطوره‌سازی" می‌کند

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سیدیوسف مولایی در مراسم متمرکز اعزام دانش‌آموزان کشور به اردوی راهیان نور که صبح امروز در کانون سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد با اشاره به اینکه مردم 2 ماه زودتر به استقبال ماه محرم با شهادت شهید حججی رفتند، اظهار داشت: در مراسم امروز از 4 استان قم، تهران، قزوین و البرز حضور دارند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود:  این مراسم افتتاح راهیان نور سراسر کشور است که به صورت نمادین در البرز برگزار می‌شود. اهداف راهیان نور بسیار زیاد است، هر ملت و کشوری برای تعقیب ارزش‌های خود نیاز به اثبات آنها دارد که نشان دهد شایستگی دارد از ارزش‌های خود دفاع کند. 

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف ایجاد حفظ اعتماد به نفس در نسل جدید است، اضافه کرد: ملت‌ها در برخورد با این موضوع چند رفتار دارند. برخی ملت‌ها فراموش می‌کنند که شجاعانی دارند و نیز برخی با غلو و بزرگ‌نمایی سعی بر بزرگ‌کردن کوچکان خود دارند.

مولایی با بیان اینکه گروهی از کشورها هستند که چیزی برای ارائه ندارند و اسطوره‌سازی می‌کنند، تاکید کرد: یکی از این کشورها آمریکا است که با افسانه‌سازی و ساخت کارتون و فیلم اسطوره سازی می‌کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه گروهی دیگر همه قابلیت‌ها را دارد و نیاز به افسانه‌سازی ندارند، تاکید کرد: باید این قابلیت‌ها را به‌درستی شناخت و به نسل جدید انتقال داد. این عملیات بزرگ به‌دنبال معرفی جانبازان و رزمندگان شجاع به نسل جدید است.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین