تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
plusresetminus
فرزند ملکه رنجبر با اشاره به وضعیت فعلی این بازیگر پیشکسوت بیان کرد که روند هوشیاری خود را طی می کند و هنوز ممنوع الملاقات است.
۰
کد مطلب : ۱۵۳۴۰۳
عمل دوم ملکه رنجبر با موفقیت انجام شد/ انتظار برای هوشیاری کامل
 

 

 
 

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر  درباره وضعیت فعلی این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون بیان کرد: روز سه شنبه ۲۵ مهر عمل دوم مادرم برای بستن قفسه سینه انجام شد و خدا را شکر پزشکان از هر ۲ عمل جراحی رضایت داشتند.

وی ادامه داد: مادرم الان در دوره بعد از جراحی و مرحله بازگشت از بیهوشی و هوشیاری قرار دارد که روندی تدریجی است. این مرحله هوشیاری کمی کند بوده است اما پزشکان گفتند با توجه به طولانی بودن مرحله بیهوشی کنترل شده و شرایط سنی و ۲ عملی که مادرم داشت طبیعی است که هوشیاری کامل طول بکشد.

ایروانی توضیح داد: مادرم امروز جملاتی را هم بر زبان آورد و امیدواریم طی یکی ۲ روز آینده هوشیارتر شود. او هنوز در بخش مراقبت های ویژه آی سی یو قرار دارد که ملاقات ممنوع است و اگر هوشیاری به سطحی برسد که به بخش سی سی یو برگردد و ملاقات داشته باشد دیدن دوستان و بستگان برای روحیه وی خیلی خوب است.

فرزند ملکه رنجبر در پایان از مردم درخواست کرد که همچنان برای این بازیگر پیشکسوت دعا کنند و گفت: مادرم شرایط بسیار بحرانی داشت که به لطف خدا و دعای مردم توانست مبارزه کند و امیدوارم این روند بهبودی ادامه داشته باشد که باز هم به دعای مردم نیازمند است. 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین