تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
plusresetminus
حزب الله : درگیری دو مرد در هیأت عزاداری به قتل و زخمی شدن سه برادر منجر شد.
۰
کد مطلب : ۱۷۸۸۰۲
عربده کشی مجازی جان صاحب قهوه خانه را گرفت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه شنبه ۳۱ شهریور مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد ۵۷ ساله‌ای در بیمارستان خبر دادند.
 
به دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مرد میانسال صاحب یک قهوه خانه بوده که از سوی مرد جوانی به رگبار بسته شده است و در این حادثه دو برادر وی نیز مجروح شده اند.
 
با توجه به جنایتی که رخ داده بود کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم به دستور بازپرس جنایی تحقیقات را ادامه دادند.
 
در ادامه مشخص شد شب قبل از جنایت مرد ۲۷ ساله‌ای به نام اردلان در هیأت عزاداری با مقتول درگیر شده است. اما افراد دیگری که در هیأت بودند به کمک مقتول آمده و اردلان را کتک زده اند. بعد از این درگیری دوستان اردلان در اینستاگرام فیلم‌ها و متن‌هایی منتشر کردند که در آن‌ها مقتول را تهدید به مرگ کرده بودند.
 
پیام‌های تهدید ادامه داشت تا اینکه ساعاتی بعد اردلان با به دست گرفتن اسلحه به مقابل قهوه خانه مقتول رفت و آنجا را به رگبار بست. در این تیراندازی او ۸ تیر شلیک کرده و صاحب قهوه خانه کشته شد و دو برادرش نیز مجروح و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند. بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین