تاریخ انتشارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
plusresetminus
حزب الله: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از تلاش نیروهای خدمات شهری برای بازگشایی و رفع آبگرفتگی معابر جهت تسهیل در تردد خودروها و عابرین خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۳۰۶
نمک پاشی در سطح شیب دار شهر قبل از آغاز برف انجام شده / استقرار ماشین آلات برف روبی در معابر پرتردد

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسن مدیر روستا اظهار کرد: طبق پیش بینی هواشناسی بارش پراکنده برف در استان تا چند ساعت دیگر( حوالی ساعت 21) ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: نیروهای خدمات شهری در سطح شهر حضور دارند تا با بازگشایی و رفع آبگرفتگی معابر، مشکلات تردد خودروها و عابرین را مرتفع کنند.
 
وی توضیح داد: نیروهای خدمات شهری با ماسه و نمک پاشی در خیابان‌های شریانی و شیب دار شهر، برای تسهیل در تردد خودروها و جلوگیری از یخزدگی معابر تلاش می‌کنند.
 
وی ابراز کرد: خوشبختانه  بارش برف تا کنون به گونه ای نبوده که برای بازگشایی معابر نیاز به ماشین آلات برف روبی مثل گریدر باشد ولی برای جلوگیری از غافلگیری احتمالی، ماشین آلات برف روبی در سطح شهر در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت ادامه بارش، اقدامات لازم برای پاکسازی معابر صورت گیرد.
 
این مسئول توضیح داد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی، حوزه خدمات شهری  آمادگی قبلی برای این شرایط را داشته و نیروها را در کمترین زمان به سطح شهر اعزام کرده  تا اقدامات لازم برای اینکه امور جاری شهر با مشکل مواجه نشود را صورت دهند.
 
مدیر روستا ابراز کرد: بدون شک در زمان بارش باران و برف تغییراتی در شهر مثل ترافیک و آبگرفتگی برخی معابر اتفاق می‌افتد ولی با اقدامات پیشگیرانه و مدیریت درست می‌توان شرایطی ایجاد کرد که شهر و شهروندان با کمترین مشکل مواجه شوند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در بخشی از صحبتهای خود با اشاره به درخواست مکرر شهروندان برای نمک پاشی در سطح شهر گفت: طبق اطلاعات دریافتی، امروز بارش نزولات آسمانی حداکثر پنج یا شش ساعت به صورت پراکنده اتفاق می افتد بنابراین نباید برای چهار ساعت بارش برف، بیش از حد نیاز نمک در سطح شهر پاشیده شود چون این کار آثار مخرب زیادی بر محیط زیست دارد.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: بدون شک نیروهای خدمات شهر ی در معابر و خیابانه‌ایی که برای تسهیل در تردد خودروها چاره ای جز نمک و ماشه پاشی وجود ندارد، اقدامات لازم را انجام داده و شهروندان را در اولویت قرار می دهند.
 
وی گفت: خدمات شهری مناطق مختلف سطح شیب دار شهر را قبل از بارش برف نمک پاشی کرده و در حال حاضر مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین