تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
plusresetminus
حزب الله : در حالی که آدام درایور برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی روی صحنه برادوی می‌رود، کری راسل هم در این نمایش به وی می‌پیوندد.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۰۰۲
آدام درایور روی صحنه برادوی می رود/ کری راسل هم ملحق شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آدام درایور و کری راسل در نمایشی با عنوان «این را بسوزان» در برادوی روی صحنه می‌روند.
 
کری راسل در این نمایش با آدام درایور همراه می‌شود تا برای نخستین بار نمایش لنفورد ویلسون به کارگردانی مایکل مه‌یر برنده جایزه تونی، در برادوی روی صحنه برود.
 
زمان اجرای این نمایش از ماه مارس ۲۰۱۹ اعلام شده است.
 
ماجرای «این را بسوزان» در دهه ۱۹۸۰ می‌گذرد و داستانش درباره چهار نیویورکی است که زندگی‌شان پس از مرگ تصادفی یک رقصنده جوان دچار تغییر می‌شود.
 
راسل در این نمایش در نقش آنا بازی می‌کند. درایور نیز در نقش پیل بازی می‌کند که مدیر یک رستوران است. هنوز اسامی دیگر بازیگران این نمایش اعلام نشده است.
 
راسل سومین نامزدی امی را برای ایفای نقش الیزابت در درام «آمریکایی‌ها» شبکه اف‌ایکس کسب کرده است. او نخستین بار با نمایش «خوک چاق» نیل لابوت روی صحنه برادوی رفته بود.  وی در فیلم بعدی «جنگ ستارگان» دیده خواهد شد و نیز بازیگر فیلم «شاخ‌های گوزن» اسکات کوپر خواهد بود که گی‌یرمو دل تورو تهیه‌کننده آن است.
 
درایور به تازگی با فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» دیده شد. او سه نامزدی امی را در کارنامه دارد.
 
در نسخه قبلی این نمایش که سال ۱۹۸۷ خارج از برادوی روی صحنه رفته بود جان مالکوویچ و جوآن آلین در نقش پیل و آنا بازی کرده بودند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین