تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
plusresetminus
حزب الله : این استقلال – استقلالی نیست که ۶ گل از العین بخورد. به چند دلیل واضح و مبرهن. سبک بازی اش تغییر کرده و از همه مهم‌تر با باور و اکتیو فوتبال می‌کند. استقلال تیمی دفاع و تیمی حمله می‌کند و از همه مهمتر توپ را بهتر به گردش در می‌آورد.
۰
کد مطلب : ۱۶۲۸۲۷
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،این استقلال – استقلالی نیست که ۶ گل از العین بخورد. به چند دلیل واضح و مبرهن. سبک بازی اش تغییر کرده و از همه مهم‌تر با باور و اکتیو فوتبال می‌کند. استقلال تیمی دفاع و تیمی حمله می‌کند و از همه مهمتر توپ را بهتر به گردش در می‌آورد.
 
 
مصاحبه سرور چپاروف در این باره خواندنی است. استقلال به تیم الهلال نمی‌بازد.
آمار در بازی با الریان ثابت کرد استقلال مبتنی بر گردش متعدد توپ بازی می‌کند و به دنبال دفاع و ضد حمله نیست. می‌کوشد که سبک بازی خود را به حریف دیکته کند و زمانی که نتیجه را عقب می‌افتد امیدوارانه بازی می‌کند.
پرسپولیس باید خوردن ۴ گل و استقلال خوردن ۶ گل در بازی‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند. این واقعیت این دو تیم نبود.
 
 
استقلال می‌تواند الهلال را شکست دهد. به خصوص که حالا از بازی با الریان درس‌های زیادی گرفته. استقلال می‌تواند الهلال را شکست دهد به این خاطر که هم در نوک حمله و هم خط هافبک مهره‌های توانمندی دارد. تنها در این بین مهم تیمی بازی کردن است. یکدست بودن از دقیقه یک تا ۹۰ و دوری از فوتبال احساسی.
 
 
اینروز‌ها بهترین روز‌ها برای تغییر وضعیت استقلال است. صعود ازاین گروه سخت و به تعبیر خیلی‌ها مرگ ارزشمند است و دستاورد گرانی است. استقلال باید از این سختی استقبال کند و به جنگ باورنداشتن‌ها و نتوانستن‌ها برود.
استقلال می‌تواند. استقلال قبلا توانست. استقلال برای فوتبال ایران است. فوتبالی که آقای آسیاست. این استقلال بخش زیادی از تیم ملی است. خارجی‌های این تیم سابقه‌های روشنی دارند. شفر فوتبالی می‌خواهد که بر گرفته از فوتبال آلمان است. نظم با چاشنی و خلاقیت و احساس فوتبال ایران.
آیا استقلال می‌تواند الهلال را شکست دهد؟ بله چرا که نه؟
منبع : وب سایت 90
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین