تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
plusresetminus
حزب الله : پس از ابهاماتی که در مورد رئیس فدراسیون والیبال و انتخاب جانشینش مطرح شد، دبیرکل فدراسیون هم از سناریویی خبر داد که وزارت ورزش برای رفتنش نوشته بود.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۰۲۰
سناریویی که وزارت ورزش برای والیبال نوشت/ دبیرکل چگونه حذف شد؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پس از انتشار اخبار مبنی بر استعفای احمد ضیایی و تکذیب خبر از سوی او این بار خبر استعفای دبیر کل فدراسیون والیبال منتشر شد که منظمی در واکنش به خبر استعفایش پرده از سناریویی برداشت که به گفته وی از سوی وزارت ورزش نوشته شده است.
 
امیرحسین منظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبر استعفایش از سمت دبیر کلی فدراسیون والیبال گفت: روز پنج شنبه از روابط عمومی فدراسیون با من تماس گرفتند و اعلام کردند روابط عمومی وزارت ورزش از من به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال نام برده است در حالیکه روز جمعه افشین داوری به عنوان سرپرست معرفی شد!
 
وی ادامه داد: پس از اعلام سرپرست فدراسیون اعضای هیات رئیسه نسبت به انتخاب داوری اعتراض داشتند چرا که می‌خواستند فردی از خانواده والیبال به عنوان سرپرست معرفی شود که نسبت به والیبال شناخت داشته باشد به همین دلیل در نامه به وزیر ورزش خواستار لغو حکم سرپرستی افشین داوری شدیم. اما وزارت توجهی نکرد و داوری خارج از والیبال آمد، سرپرست شد.
 
منظمی ادامه داد: یک روز قبل از مراسم معارفه یکی از دوستان با روابط عمومی وزارت ورزش صحبت کرد که هماهنگی لازم برای انجام مراسم معارفه را با دبیر کل انجام دهید که روابط عمومی در واکنش به این صحبت از واژه دبیر کل سابق استفاده می کند. در واقع سناریوی نبود مرا از قبل چیده بودند. در جلسه یکی از مسئولان وزارت ورزش با داوری نیز  اعلام کرده بودند که منظمی نباشد! احتمالا مسئول محترم دلایلی برای نبود من دارد و چقدر خوب که من نیز دلایل را بدانم.
 
دبیر کل فدراسیون والیبال تاکید کرد: سوال من این است که چرا منظمی نباید باشد؟ من ۳۰ سال در والیبال حضور داشتم، دکترای تربیت بدنی دارم، شب ها در فدراسیون والیبال خوابیده ام و فدراسیون را بهتر می‌شناسم چرا من نباید باشم؟
 
وی درباره دلیل غیبتش در مراسم معارفه نیز گفت: یک روز قبل از مراسم در فدراسیون  اعلام کردم تمام شرایط برای برگزاری یک مراسم آبرومندانه مهیا شود. خودم نیز صبح یکشنبه در دانشگاه کلاس داشتم. پس از پایان کلاسم به سمت فدراسیون حرکت کردم تا در مراسم معارفه شرکت کنم اما در مسیر فردی با من تماس گرفت و از من برای دبیر کلی رخصت خواست. با او برای سمت دبیر کلی صحبت شده بود! و من اطلاعی نداشتم. آنها سناریو رفتن من را چیده بودند و من دلیلی برای رفتن به مراسم ندیدم و در راه از مسیر برگشتم.
 
منظمی ادامه داد: بدون اینکه استعفایی بدهم امروز در فدراسیون حاضر شدم، وسایلم را جمع کردم و به داوری نیز تبریک گفتم. اما داوری حتی دلیل رفتنم را نپرسید در حالیکه در رسانه ها اعلام کرده از من خواسته نروم و من نپذیرفتم! در واقع سناریوی رفتن من چیده شده بود. برخلاف صحبت های داوری او اصلا برای ماندن من در فدراسیون تلاش نکرد. زمانیکه دبیر را نیز از قبل مشخص کرده بودند دیگر دلیلی برای ماندن در فدراسیون نداشتم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین