تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
plusresetminus
حزب الله : یکی از مراجع تقلید گفت: در حمایت از خواسته به حق مردم و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه، با هیچ‌کس تعارف نداریم و کوتاه نخواهیم آمد، چون مردم از ما توقع دارند.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۴۲۷
در حمایت از خواسته به حق مردم کوتاه نخواهیم آمد
  به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، بیان داشت: علما و روحانیون باید زبان مردم بوده و خواسته‌های به حق مردم را به گوش مسئولان برسانند. مردم نباید از نظام، انقلاب و روحانیت ناامید بشوند.
 
وی با بیان اینکه پناهگاه مردم، روحانیت است و این افتخاری ارزنده بوده و نباید این ارتباط قطع شود، گفت: ما در حمایت از خواسته به حق مردم و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه با هیچ‌کس تعارف نداریم و کوتاه نخواهیم آمد چون مردم از ما توقع دارند مدافع حقوق آنان و شعارهای انقلاب اسلامی هستیم.
 
این استاد سطوح عالی حوزه تأکید کرد: نباید اجازه دهیم عده‌ای کم با فساد و بی مدیریتی، کارآمدی نظام را زیر سؤال ببرند و به حق مردم دست درازی کنند.
 
وی خباثت و دشمنی آمریکا را متذکر شد و افزود: این دشمنی همواره بوده و خواهد بود چون آن‌ها با ملت ایران مخالف هستند و در این ۴۰ سال بدترین ظلم‌ها را در حق مردم ایران انجام داده‌اند.
 
آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: مردم ما این مسائل را درک می‌کنند بنابراین ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی کردند؛ البته مردم از بی‌عدالتی در رنج بوده و از تبعیض و فساد که عده‌ای انجام می‌دهند ناراحت هستند و متأسفانه عده‌ای مشکلات را به نام اصل نظام تمام می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه این مردم مسلمان هستند، فطرت پاک دارند، ظلم ستیز هستند و زیر بار زورگویی‌های آمریکا و ایادی آن نمی‌روند افزود: البته مردم این را هم تحمل نمی‌کنند یکی پول بیت المال را بخورد و ببرد و عده‌ای هم به نان شب محتاج باشند.
 
این مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: من به مسئولان عرض می‌کنم اگر مردم مطمئن باشند شما با رانت و فساد مقابله می‌کنید بدانید از شما حمایت خواهند کرد.
 
آیت الله العظمی نوری همدانی با تأکید بر اینکه مسئولان همه چیز را با تحریم گره نزنند، گفت: تجربه نشان داده خیلی از مسائل به تحریم ارتباط ندارد، قیمت‌گذاری واقعی اجناس و نظارت و اشراف بر آن بخشی از مشکلات را حل خواهد کرد.
 
وی با تأکید بر اینکه مسئولان خواسته به حق مردم را بشنوند و در رفع آن بکوشند، اضافه کرد: مردم اجازه موج‌سواری به دشمنان و کسانی که دستشان به خون این ملت آلوده است و الآن هم نوکری استکبار را می‌کنند، ندهند.
 
این مرجع تقلید آینده انقلاب را روشن دانست و افزود: اکثریت مردم ایران انقلاب، نظام و رهبری را قبول دارند و از آن حمایت می‌کنند باید قدر این مردم را دانست به این‌ها خدمت کرد، مشکلات معیشتشان را حل کرده و برای جوانان کار و زمینه ازدواج فراهم کرد.
 
وی با اشاره به اینکه مسئولان از اختلاف و مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند و با وحدت حول محور ولایت فقیه در پی حل مشکلات باشند، اضافه کرد: مسئولان قضایی با جدیت با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.
 
آیت الله العظمی نوری همدانی تأکید کرد: امام فرمودند این انقلاب زمینه‌ساز ظهور است و ان‌شاءالله با عنایت پروردگار متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و حمایت مردم این انقلاب حفظ خواهد شد.
منبع : مرکز خبر حوزه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین