تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
plusresetminus
سردار غیب‌پرور طی پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان:

آزادگی اسرای ما فرهنگ و نماد استقامت و ایستادگی ملت ماست

حزب الله : رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در پیامی پیامی بیان داشت: آزادگی اسرای ما فرهنگ و نماد استقامت و ایستادگی ملت ماست.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۴۲۷
آزادگی اسرای ما فرهنگ و نماد استقامت و ایستادگی ملت ماست

 

 

   
 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد و در ان بیان داشت: جوانان غیور امروز نیز به تأسی از پیشکسوتان عرصه مجاهدت و آزادگی در دفاع از حرم آل‌الله  چنان غیرتی نشان می‌دهند که یادآور حماسه‌های دوران دفاع مقدس و آزادگان سرو قامت است که نمونه آن را شهید محسن حججی با صلاب خویش در چنگال تکفیری های صهیونیست به رخ جهانیان کشید.

در ابتدای این پیام آمده است: «شما (آزادگان) ذخیره بزرگ الهى و یک ثروت عظیم انسانى هستید که در دست دشمن غصب‏ شده بودید. خداى متعال شما را به ملّت و به این کشور اسلامى برگرداند. » (مقام معظم رهبرى امام خامنه‌ای مدالظله‌عالی) روز 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافرازى است که پس از تحمل سال‌ها اسارت در اردوگاه‌هاى عراق، پاى به میهن اسلامى گذاشته و پیروزمندانه به آغوش ملت و خانواده‌‏هاى خود بازگشتند.

همچنین در این پیام بیان شد: امام راحل چه زیبا و شایسته در توصیف فرزندان خود فرموده‏اند که: «اسرا در چنگال دژخیمان خود سرود آزادى و آزادگان جهان آن‏ را زمزمه مى‏کنند». آرى، آنان نه تنها اسیر نبودند؛ بلکه دور از هرگونه وابستگى‏‌ها و دل‏بستگى‏‌ها نداى آزادمردى و عزتمندی ملت ایران را به گوش همه جهانیان رساندند. نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه‏هاى دژخیمانه رژیم بعث مایه افتخار این ملت است، بلکه صبر و پایدارى خانواده‏هاى این عزیزان ستودنى است.

در بخش دیگری از این تاکید شد: آزادگی اسرای ما فرهنگ و نماد استقامت و ایستادگی ملت ماست که  حفظ و ترویج آن امرى حیاتى براى جامعه جوان ماست. و متولیان بخش های مختلف کشور باید پاسدار این فرهنگ باشند تا اثر مجاهدت و مقاومت وصف‏ ناپذیر این رسولان انقلاب، درجامعه نهادینه شده و به‏ مثابه کلید راه هدایت براى نسل آینده و همه بیداردلان و آزادگان جهان محفوظ بماند.

در انتهای پیام سردار غیب پرور تصریح شد: جوانان غیور امروز نیز به تأسی از پیشکسوتان عرصه مجاهدت و آزادگی در دفاع از حرم آل‌الله  چنان غیرتی نشان می‌دهند که یادآور حماسه‌های دوران دفاع مقدس و آزادگان سرو قامت است که نمونه آن را شهید محسن حججی با صلاب خویش در چنگال تکفیری های صهیونیست به رخ جهانیان کشید. اینجانب ضمن گرامی‌داشت این روز که موجب غرور ملی هموطنان است، به تمامی آزادگان سرافراز میهن تبریک می‌گویم و از خدای متعال سلامتی و توفیق روز افزون آنها را در خدمت به اسلام و نظام اسلام تحت زعامت امام خامنه‌ای(مداظله‌عالی) خواستارم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین