تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
plusresetminus
حزب الله : فرماندار ویژه کرج ضمن بازدید از سازمان زیباسازی، در جریان روند فعالیت های این سازمان در استقبال از رئیس جمهور قرار گرفت.
۰
کد مطلب : ۱۲۷۴۲۰
فعالیت زیباسازی در استقبال از رئیس جمهور زیر ذره بین فرماندار کرج

 

 

  به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی قنبر زمانی در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده در استقبال از هیئت دولت، محور بازدید مسئولان از اقدامات نهادهای مربوطه را هماهنگی و برنامه ریزی مطلوب جهت میزبانی ویژه از رئیس جمهورخواند و ذکر کرد: ضروری است همه پتانسل ها در استقبال پرشور از هیئت دولت بسیج شوند.

این مسئول، اطلاع رسانی گسترده برای حضور پررنگ مردم و آمادگی آنان برای دیدار با حامیان کشور را امری ضروری برشمرد و گفت: با توجه به اینکه حضور رئیس جمهور مایه مباهات و افتخار برای دوستداران نظام و مسئولان شهری و استانی است، نیاز است، متولیان امر تمام تلاش خود را در ارادت به رهبری و نماینده عالی نظام به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات و هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی استان جهت اعزام علاقمندان به حضور در مراسم استقبال از هیئت دولت انجام شده است، عنوان کرد: اقدامات سازمان زیباسازی نقش موثری در اطلاع رسانی به شهروندان جهت حضور پرشور در این دیدار دارد.

در ادامه حسین عطایی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج ضمن تقدیر از پیگیری مسئولان جهت ارائه اقدامات مطلوب در راستای میزبانی ریاست جمهور و هیئت همراه، به تشریح عملکرد سازمان زیباسازی در این خصوص پرداخت.

این مسئول اضافه کرد: بنر های استقبال از رئیس جمهور در سراسر شهر به ویژه مسیر تردد رئیس جمهور توسط سازمان زیباسازی نصب شده است.

وی همچنین به نصب بنرهای اطلاع رسانی در این خصوص بر روی عرشه پل های عابر پیاده اشاره و بیان کرد: همچنین سازه های متحرک مووینگ در سطح شهر نصب و بنرهایی با موضوع اطلاع رسانی بر روی استند و بیلبورد های تبلیغاتی اکران شدند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در پایان از آماده باش نیروهای سازمان در بحث خدمت رسانی به شهروندان و میزبانی از ریاست جمهوری یاد کرد و گفت: امید است اقدامات انجام شده مورد رضایت مردم و مسئولان کشوری قرار گیرد.
 

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین