تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
plusresetminus
حزب الله : قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر کرج در مناطق 10 گانه، گفت: در سومین مرحله از این طرح، منطقه 6 جامعه هدف بود که سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در این منطقه خوش درخشید.
۰
کد مطلب : ۱۵۷۱۲۰
سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج، در منطقه 6 خوش درخشید
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهندس محمدکریم شفیعی طی بازدید از عملکرد مناطق و سازمانها در اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر که در منطقه 6 شهرداری کرج برگزار شد، رضایت خود را از عملکرد سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری کرج اعلام کرد.
 
این مسئول با بیان اینکه مهم ترین وظیفه مدیریت شهری ارائه خدمات به شهروندان و حفاظت از نمای دیداری شهر است، عنوان کرد: در مرحله سوم از طرح بهبود نگهداشت شهر، جمع آوری زوائد دیداری به صورت مطلوبی انجام شد و این اقدام که از سوی حوزه فضای سبز مناطق صورت گرفته، قابل تقدیر است.
 
وی لکه گیری آسفالت، جدولگذاری، نظافت و رفت و روب شهری را از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در طرح یاد شده برشمرد و افزود: اجرای این طرح تاثیر بسزایی در پاکسازی کلی شهر و ایجاد وحدت رویه میان واحدهای خدمت رسان در مجموعه مدیریت شهری دارد.
 
قائم مقام شهردار کرج، در پایان به ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری شهر میان شهروندان اشاره و بیان کرد: یکی از اهداف مدیریت شهری برای اجرای طرح یاد شده، تحقق این مهم و کاهش هزینه های نگهداری می باشد.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین