تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
plusresetminus
حزب الله: معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با نماینده شخصی دبیرکل سازمان ملل در این کشور اظهار کرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی هر دو مسؤول تنش و بحران در منطقه هستند و زبانی که این جبهه به کار می‌برد زبان تهدید و جنگ است.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۵۲۲
آمریکا و اسرائیل مسؤول تنش خاورمیانه هستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، به نقل از سایت العهد لبنان، نعیم قاسم،‌ معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در حضور عمار موسوی، مسؤول روابط بین‌الملل حزب‌ از یان کوبیس، نماینده شخصی دبیرکل سازمان ملل استقبال کرد و آنها به بررسی تحولات داخلی لبنان و منطقه پرداختند.
 
نعیم قاسم آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسؤول وضعیت پرتنش امروز منطقه دانست و گفت: زبانی که این جبهه به کار می‌برد زبان تهدید و جنگ است و از این روست که اوضاع منطقه به سمت درگیری می‌رود.
 
او در ادامه طرح "آمریکایی – صهیونیستی " برای نابودی مساله فلسطین موسوم به "معامله قرن" را محکوم و تاکید کرد: ملت فلسطین و تمام مومنان درباره مساله مقدس‌شان ساکت نخواهند ماند و در مقابل این توطئه با قدرت خواهند ایستاد.
 
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره مسائل داخلی لبنان نیز تصریح کرد: حزب‌الله با تمام گروه‌های لبنانی به منظور تحقق ثبات سیاسی، توازن مالی و بهبود اقتصادی همکاری می‌کند.
 
نعیم قاسم تاکید کرد:‌ قدرت حزب‌الله و آمادگی آن تنها برای حمایت از لبنان، تمامیت ارضی و ثروت‌های کشور است و همه شاهد نقش حزب‌الله لبنان در آزادسازی اراضی لبنان از دست اشغالگران صهیونیستی از یک طرف و از دست تروریست‌های تکفیری از طرف دیگر بودند و آن در چارچوب وحدت ارتش، ملت و مقاومت به سرانجام رسید.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین