تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
plusresetminus
حزب الله : سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ، از دستگیری کلیه متهمین پرونده سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران و دستگیری متهم اصلی پرونده پس از ورود غیرقانونی به کشور خبر داد .
۰
کد مطلب : ۱۸۰۳۳۱
سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلاجات توسط شاگرد مغازه
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ، از دستگیری کلیه متهمین پرونده سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلا از مغازه طلافروشی در منطقه بازار تهران و دستگیری متهم اصلی پرونده پس از ورود غیرقانونی به کشور خبر داد .
 
به گزارش قانون،سرهنگ حمدالله علیزاده در توضیح این خبر گفت : در پی وصول پرونده ای از کلانتری 113 بازار با موضوع "سرقت مغازه طلافروشی" ، شاکی پرونده در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ حاضر شد و عنوان کرد که بیش از 3 کیلوگرم طلاجات از مغازه وی سرقت شده است .
 
با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته مغازه طلافروشی مشخص شد که یکی از شاگردان مغازه طلافروشی بنام محسن ( 26 ساله ) در چندین مرحله اقدام به سرقت طلاجات از داخل نموده و در حال حاضر نیز از ایران خارج و به کشور یونان متواری شده است .
 
با وجود متواری شدن متهم اصلی پرونده ، کارآگاهان پایگاه هفتم با انجام تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که محسن پس از انجام سرقت ، زمان کافی برای فروش تمامی طلاجات مسروقه را نداشته و به همین علت دو تن از دوستان خود را در ازای شراکت در پول حاصل از فروش طلاجات مسروقه ، مسئول فروش طلاجات مسروقه کرده و در ادامه این دو نفر بنام های اکبر و نعمت شناسایی ، دستگیر و در تحقیقات پلیسی عنوان کردند که طلاجات مسروقه را به دو خریدار اموال مسروقه فروختند که این دو نفر نیز طی دو عملیات جداگانه در محدوده بازار شناسایی ، دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .
 
سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده با اعلام خبر دستگیری متهم اصلی پرونده گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده و با کشف قسمت قابل توجهی از طلاجات مسروقه ، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که متهم اصلی پرونده به تازگی و به صورت غیرقانونی به ایران مراجعت کرده و در حال حاضر در شهرستان خوی از توابع شهرستان ارومیه حضور دارد ؛ بلافاصله نیابت قضایی اخذ از دستگاه محترم قضایی اخذ ، کارآگاهان پایگاه هفتم به شهرستان ارومیه اعزام و در مورخه 11/07/1397 موفق به دستگیری متهم اصلی پرونده شدند .
 
در حال حاضر نیز متهم اصلی پرونده در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از وی جهت تکمیل پرونده در دستور کار قرار دارد .
منبع : قانون
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین