تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
plusresetminus
حزب الله : یک مرجع تقلید شیعه گفت: باید در دنیای کنونی آمادگی خود را از جهات مختلف حفظ کنیم تا بتوانیم با دشمنان مختلف مقابله کنیم و خداوند نیز یاری دهنده مسلمانان است.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۰۳۲
صدا و سیما باید با سازمان پدافند غیرعامل هماهنگ باشد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت الله العظمی حسین نوری همدانی امروز در دیدار رییس سازمان پدافند غیرعامل در قم عنوان کرد: در قرآن کریم تاکید فراوانی شده است که مسلمانان در برابر دشمنان آمده باشند  و این آمادگی را برای مقابله با دشمنان حفظ کنند.
 
وی افزود: پیامبر اسلام(ص) در حدیثی می‌فرماید که تمام خیر و خوبی ها در قدرت نظامی است  و قدرت اسلامی به جز وجود قدرت نظامی محقق نمی‌شود و از همین جهت حفظ قدرت نظامی بسیار با اهمیت است.
 
این استاد برجسته حوزه با بیان اینکه چند نوع آمادگی وجود دارد، گفت: اولین آمادگی که باید حفظ شود، آمادگی تجهیزاتی است که در دنیای کنونی باید از این لحاظ قدرتمند باشیم، دومین آمادگی از لحاظ مهارتی است و باید مهارت های مختلف را کسب کرد و سومین آگاهی، آگاهی اطلاعاتی است و باید دشمن را زیر نظر بگیریم تا از نقشه‌های دشمن آگاه شویم و با آن مقابله کنیم.
 
وی ادامه داد: آمادگی فرهنگی و دینی بسیار مهم است و کشور اسلامی از این جهت یک نقطه قوت نسبت به کشورهای دیگر دارد و اعتقادی که به اسلام و مبانی دینی در این کشور وجود دارد، در هیچ کجا دیده نمی‌شود.
 
آیت الله العظمی نوری همدانی تصریح کرد: باید در دنیای کنونی آمادگی خود را از جهات مختلف حفظ کنیم تا بتوانیم با دشمنان مختلف مقابله کنیم و خداوند نیز یاری دهنده مسلمانان است.
 
وی با بیان اینکه اسلام دین فرهنگ و جهاد است، عنوان کرد: صدا و سیما باید با سازمان پدافند غیرعامل هماهنگ باشد و دغدغه‌های مختلف در صداوسیما منعکس شود تا مردم بدانند و آگاه باشند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین