تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
plusresetminus
حزب الله: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز، سهم استان البرز از اردوی راهیان نور در سال جاری را ۱۴ هزار نفر اعلام کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۲۰۳۱
۱۴ هزار البرزی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت‌الاسلام علی مراد یوسفی پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار کرد: رزمندگان در دفاع مقدس شگفتی خلق کردند.

وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام با رشادت‌های مثال‌زدنی دنیای شرق و غرب را شکست دادند و پیروز میدان شدند. اسناد شگفتی‌های خلق‌شده توسط رزمندگان موجود است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز گفت: حرکت عظیم فرهنگی اردوهای راهیان نور به‌پاس گرامیداشت شهدا آغازشده است.

یوسفی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس با شکست جبهه کفر به سرانجام رسیده است، گفت: تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی در کشور همین اردوهای راهیان نور است که سهم استان البرز در سال جاری ۱۴ هزار نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند، گفت: جا دارد که از حامیان و متصدیان این حرکت عظیم فرهنگی تقدیر کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز گفت: اردوهای راهیان نور تأثیرات شگرفی بر زائران و کسانی که به این سفر می‌روند، دارد و مصداق‌ها ثبت و ضبط‌شده است.

یوسفی تأکید کرد: کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بدانند که کار آن‌ها زنده نگه‌داشتن نام شهدا و فرهنگ شهادت است و اجر و پاداش این کار کمتر از شهادت نیست.
منبع : خبرگزاری مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین