تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
plusresetminus
حزب الله : ویژه برنامه عید سعیدفطر خندوانه با حضور نسرین مقانلو روی آنتن رفت.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۱۳۳
اولین غافلگیری رامبد جوان اتفاق افتاد! /عکس
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نسرین مقانلو در خصوص فعالیت اخیر خود گفت: مشغول سریال «سفر در خانه» به کارگردانی بهمن گودرزی هستیم که قرار است در شبکه نسیم پخش شود.
با درخواست رامبد جوان، مقانلو با تعریف قصه‌ای آنها را به دوران کودکی برد.

مقانلو ادامه داد: من کودکی شلوغی داشتم. بیشتر بازی‌های پسرانه انجام می‌دادم، هیچ وقت عروسک بازی نکردم و بیشتر کارهای سخت دوست داشتم.
 خندوانه

وی افزود: من از اول زندگی حس مسئولیت‌پذیری داشتم. به دلیل اینکه زمانی که پدرومادرم شاغل بودند از خواهر و برادرم نگه‌داری می‌کردم.

مقانلو از خانواده خود و دوری فرزندانش گفت: پسرهایم قرار است برای تعطیلات تابستان به ایران بیایند، همسرم به دلیل اینکه خارج از ایران شاغل است نمی‌تواند فعالیت تجاری‌اش را رها کند. خودم دوبار در سال به دیدن آنها می‌روم، از همسر و فرزندانم تشکر می‌کنم که همراه من بودند و اجازه دادند که من حرفه مورد علاقه خودم را ادامه دهم.

مقانلو از اعتماد به نفسی که پد و مادرش به او می‌دادند یاد کرد.

مقانلو درباره فیلم به یاد ماندنی «مهمان مامان» و «مختار نامه» گفت: لحظات زیبایی در این فیلم شاهد بودیم. حتی در زمان فیلمبرداری از لحاظ آب و هوایی فصل زمستان بود و می‌خواستیم فضای تابستان در فیلم حاکم باشد که این امر شرایط را سخت کرده بود، همچنین سریال «مختارنامه» دیدنی است اولین باری که آقای میرباقری را دیدم به ایشان گفتم که من می‌خواهم فیلم‌نامه را کامل بخوانم. من 22 قسمت خواندم و در ادامه 40 قسمت فیلم‌نامه را به من دادند. آقای میرباقری فضاسازی خوبی داشتند طوری که من فکر می‌کردم در کوفه هستم.

مقانلو برای شادی مردم بیرون از خندوانه عنوان کرد: سفیر بچه‌های بیماری پروانه ‌هستم امیدوارم بتوانیم کمک‌های خوبی برای آنها انجام دهیم.

اما عوامل خندوانه قبل از خداحافظی نسرین مقانلو تولد 49 سالگی او را جشن گرفتند.

مقانلو با این اتفاق شوکه شد و گفت: جای بچه‌ها و همسرم خالی است. از همه عوامل خندوانه تشکر می‌کنم.

جوان درباره این کاری که عوامل خندوانه انجام دادند، گفت: نکته جالب اینجاست که من همیشه در جریان این غافلگیری‌ها هستم این بار بچه‌ها مرا هم غافلگیر کردند.

در ادامه ارژنگ امیر فضلی استند آپ کمدی خود را پیرامون خواستگاری و عاشق شدن اجرا کرد.

همچنین، در انتهای برنامه یوسف اصلانی (مدیر خیریه و پدر ١٤٦ کودک یتیم) قول خود را در خندوانه عملی کرد و به پنج خانواده شهیدی که پیکر فرزندانشان نیامده است، عکسی از شهدای یتیم بهزیستی اهدا شد تا به نیابت فرزندانشان بر سر مزار آنها بروند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین